Gå til innhold

Fullmetal Alchemist: Brotherhood - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke huske at hendelsene ved Laboratory 5, kunnskapen om at "the philosopher's stone" lages av mennesker, og at Hughes (faren til hun dritsøte jenten, state alchemist) blir drept skjedde så tidlig i sesong 1 som det har skjedd nå. Så det kan jo være at det kommer noe helt nytt etter hvert, men at sesong 2 startet opp med et slags referat fra sesong 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har tråden dødd helt ut eller? :p

 

Jeg liker vendingen serien har tatt nå, liker at de holder seg til den orginale historien. Lin er virkelig en gjennomført karakter, og dagens episode var ganske bra. Nå har jeg glemt deler av mangaen, så er det noen som vet om vi nærmer oss den delen da Ed og Al drar mot nord?

 

Mangaen er forøvrig oppe i 98 kapitler nå, og holder seg oppe som alltid. Gleder meg til avslutningen.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke huske at hendelsene ved Laboratory 5, kunnskapen om at "the philosopher's stone" lages av mennesker, og at Hughes (faren til hun dritsøte jenten, state alchemist) blir drept skjedde så tidlig i sesong 1 som det har skjedd nå. Så det kan jo være at det kommer noe helt nytt etter hvert, men at sesong 2 startet opp med et slags referat fra sesong 1.

FMA1 hadde ikke sesonger. Og han drittsekken brukte veldig lang tid på å dø i FMA1.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sant nok, de kutter noen ganger for mange scener i FMA: Brotherhood etter min mening. Ca. hver episode representerer to kapitler av mangaen, så det er en del ting som blir borte. Jeg håper de bremser ned tempoet etterhvert, slik at vi får den samme endingen som nå kommer snart i mangaen. Orker ikke flere dumme endinger med parallelle verdener og det andre...

 

Hvor lenge er det til mangen er ferdig, uansett?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...