Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når sa du de 3 magiske ordene først?


Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Ganske simpelt, hvor lang tid brukte du på å si "Jeg elsker deg" til kjæresten din?

 

Jeg ble selv litt overasket over kjæresten min når hun sa det til meg. Siden jeg vet ikke om jeg var klar for å si det til henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjæresten min sa at han elsket meg etter ca. 2-3 måneder, men allikevel følte jeg at jeg ikke var helt klar for det. Jeg synes det var litt tidlig å si det. Men jeg måtte nesten bare si det samme i retur...

Nå har vi vært sammen i ca. et halvt år, og det er nå jeg virkelig kjenner at jeg elsker ham! Så vent litt med å si de ordene, i alle fall vent til du mener det ;)

Endret av Ctarli
Lenke til kommentar
Hvem bryr seg? Det er bare en frase uansett.

 

Nei.

Eh... Jo! Det er få, om ingen, som faktisk forstår betydningen av ordet "elske" lenger. verden i dag handler kun om "jeg'et". derfor sier folk "Jeg elsker deg" når de er tilstrekkelig opprømt, uten å være i nærheten av den betingelsesløse kjærlighet.

Lenke til kommentar

Sa det etter at jeg var sammen med dama i ca to måneder, men hadde kjent henne over et år (var faktisk venner før vi ble sammen:P) Morsomme er egentlig måten jeg sa det på - ved forsnakkelse.

 

Jeg hadde slutta på skolen, og hun hadde to timer igjen. Så valgte jeg å bli å vente på henne, og sa noe ala "Jeg blir igjen jeg, siden jeg els..... siden jeg er er kjempe...ah faen, var ikke sånn jeg skulle si det, men siden jeg elsker deg"

 

Var litt funny moment egentlig:P

Lenke til kommentar

Jeg har ikke type akkurat nå da, men jeg vil tro at det er veldig forskjellig fra person til person når de sier " Jeg elsker deg" til hverandre. Hvis du ikke er klar til å si det, så syns jeg du skal si det til henne. At du vil vente med å si det til du føler det samme. For det er ikke rettferdig for henne hvis du sier det og ikke mener det! :)

 

PS: Jeg syns ikke det er ordene som betyr mest (det er bare ord), det er måten man VISER det på som teller :innocent:

Lenke til kommentar
Eh... Jo! Det er få, om ingen, som faktisk forstår betydningen av ordet "elske" lenger. verden i dag handler kun om "jeg'et". derfor sier folk "Jeg elsker deg" når de er tilstrekkelig opprømt, uten å være i nærheten av den betingelsesløse kjærlighet.

 

Det nettopp derfor det er fint at man ikke behandler det som "bare en frase".

Lenke til kommentar

Tror det tok ca 3-4 mnd før jeg og typen sa det til hverandre.. Men vi hadde bodd sammen en stund før vi ble sammen også, som venner. Vi var sammen i 1 og et halvt år, og det er ikke lenge siden det ble slutt.. Kjente det på meg når jeg faktisk var så glad i han at jeg kunne si at jeg elsket han, og at jeg virkelig gjorde det. Ble slutt for et par mnd siden, men er kan fortsatt si til han at jeg elsker han når vi snakker sammen. Er ikke noe som kommer med et blunk, og et er heller ikke noe som forsvinner på et blunk..

Lenke til kommentar

Jeg var sammen med min forrige kjæreste i 2 år, og det ble aldri sagt. Med min nåværende ble det sagt etter bare noen dager. Kanskje for tidlig vil somme si, men det føltes riktig at ho sa det, og det føltes riktig å si det tilbake. Det er 10 måneder siden vi ble sammen, og nå har ho just flytta inn :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...