Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da gambler jeg på at det ikke dukker opp noen GPS inatt, og legger meg for å sove.

Må snart på jobb for å ha nok penger til dette...

Endret av Rekorden
Skrevet
S775 Quad?

Intel Core™ 2 Quad Q9650 3,00 GHz, :D

Ja 50% på den hadde vært noe :love::dribble:

Lurer på hvor fort lageret hadde blitt tomt da. Kun 30 stk hehe.

Jupp, denne.. 60% rabatt og jeg hadde garantert tatt meg råd til oppgradering.. :thumbup:

Skrevet

Hva synes folk om Denne laptopen satt ned med 26% som en budsjettmaskin til bruk til kontorarbeid, Photoshop, surfing, programmering, studiestæsj ++?

Jeg vet at den klarer det, men jeg lurer på om dere synes den gir mye for pengene for en som er interessert i å bruke 4000-6000 kroner på en maskin til det formålet.

Skrevet (endret)

Støtter den Popcorn Hour A110 til knallpris!

G2Petter: Har vært noe borti denne modellen via jobben, og har ikke annet enn positivt å si om den. Veldig kurrant modell sammenliknet med prisen, spesielt med -26% rabatt ;)

Endret av CavemaNz
Skrevet

Rimelig sikker på at lommeboka hater meg nå.. er ikke bra og vere lærling, og komme over slikt som dette!

Men uansett, meget bra Komplett

Skrevet
Er det noko "nedtelling" til dei nye tilboda kjem, eller blir dei lagt ut fortlaupande? :)

hmm ser litt ut som hver time eller hver halvtime

Skrevet
Er det noko "nedtelling" til dei nye tilboda kjem, eller blir dei lagt ut fortlaupande? :)

De dukker opp pluselig :)

Er nok en av tingene jeg likte med dette stuntet, da må man faktisk være tilstede hele tida og ikke bare 1-2 min hver x-time :)

Skrevet
S775 Quad?

Intel Core™ 2 Quad Q9650 3,00 GHz, :D

Ja 50% på den hadde vært noe :love::dribble:

Lurer på hvor fort lageret hadde blitt tomt da. Kun 30 stk hehe.

Jupp, denne.. 60% rabatt og jeg hadde garantert tatt meg råd til oppgradering.. :thumbup:

Hehe, Ville nok si å få denne til prisen av q9400 ville vært et bra kjøp, men jeg satser på 50% avslag og at de ønsker å tømme lageret ;)

Skrevet

Men komplett, siden sist jeg kjøpte laptop harddisk var fra dere, og det var en Fujitsu 40gb 5400rpm disk (for alt for mye penger). Synes dere ikke det er på tide at jeg oppgraderer til en sånn nå, med et passende tilbud :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...