Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nytt hd4870 x2 :D

Da må jeg bare kvitte meg med mitt hd4870.

HA. Godt tilbud :D

lol, er det bra (har lite peiling) jeg kunne kjøpt det av deg..

Skrevet

Se der ja, der var skjermkortene jeg etterlyste. Ble ett 4870X2 bestillte før jeg så 4870 så ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt. Da mangler jeg bare en ny CPU. Helst en Q9550 eller Q9650 tror jeg det var :hmm: Gjerne den også til halv pris.

Skrevet
Nytt hd4870 x2 :D

Da må jeg bare kvitte meg med mitt hd4870.

HA. Godt tilbud :D

Firster voldsomt med et her og men lurer på om jeg i det heletatt trenger det=P

Trenger...neppe...til bf1943? Jadda...kjør på :D

Da var det bare en stor disk så er jeg i rute.

Skrevet

siden så mange har kjøpt segg nytt kort, noen som har lyst å selge et gammelt til meg for en billig penge? jeg har allerede Sapphire HD 3850, men går det ann å kjøre crossfire med det, sånn at jeg kan ha 2 graff kort?

Skrevet

Jeg bestilte først hd4870, så var det jo hd4870 x2. Da fikk jeg helt noia og valgte å sende i posten..haha.

Avbestilte begge to og valgte "hente".

Får håpe det går i orden...ordrene mine ligger ikke inne (utenom den ene) Fikk dog mail om bestillingene...uansett så kan jeg bare selge det :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei, det har vært nok med musematter. Kom med pcen til speialpris. Tipper at den ikke kommer før 04:00.

Skrevet

Har ventet i hele dag på et GTX 285 til grom pris. Skulle ha kjøpt 4870x2 hvis det ikke var for at de bråker endel. Men det var som sagt et kjempe tilbud komplett.

Skrevet
siden så mange har kjøpt segg nytt kort, noen som har lyst å selge et gammelt til meg for en billig penge? jeg har allerede Sapphire HD 3850, men går det ann å kjøre crossfire med det, sånn at jeg kan ha 2 graff kort?

jeg bumper!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...