Gå til innhold

Kjøp av kamera. (HOLGA )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min fra Ebay, har ikke fått brukt det enda :whistle: etter 4 mnd :thumbdown:

 

Ebay har veldig mye til salgs, der finner du omtrent ALT.

Mange Holga kameraer og forksjellige typer.

 

 

Ellers har Bhpotovideo noen, men da blir frakten på skremmende 50$. mange ganger mer en va kameraet er verdt. Mange Ebay selgere tilbyr frifrakt i tilleg til at varen er billig.

Lenke til kommentar

Jeg syns å huske kameraet solgte for 150kr og har bare funnet det til rundt 300kr over alt, var derfor jeg lurte på om jeg missa noe. Ebay er jeg ikke stor fan av siden man kan risikere å ikke få varen osv. men det ser ut som jeg må krype til det korset da :p

 

takk for hjelpen allesammen.

Lenke til kommentar
Jeg syns å huske kameraet solgte for 150kr og har bare funnet det til rundt 300kr over alt, var derfor jeg lurte på om jeg missa noe. Ebay er jeg ikke stor fan av siden man kan risikere å ikke få varen osv. men det ser ut som jeg må krype til det korset da :p

 

takk for hjelpen allesammen.

 

 

Heisann. Så lenge du betaler med paypal er du veldig godt sikret mtp det å få tilbake pengene hvis du ikke får varen. Når det er sagt er de aller fleste selgere på Ebay seriøse. Finn en selger med mange salg og en feedback på over 99,0% og du kan være helt trygg på at du vil få varen din. Har handlet mye fotoutstyr selv der, og aldri opplevd noe tull. Jeg vil faktisk påstå at Ebay er bedre og tryggere enn tilsvarende norske sider!

Lenke til kommentar
Jeg syns å huske kameraet solgte for 150kr og har bare funnet det til rundt 300kr over alt, var derfor jeg lurte på om jeg missa noe. Ebay er jeg ikke stor fan av siden man kan risikere å ikke få varen osv. men det ser ut som jeg må krype til det korset da :p

 

takk for hjelpen allesammen.

 

EBay er uten tvil tryggere enn alt av norske tilsvarende sider. Du får pengene tilbake (hvis det skulle være noe), og selgerne der er generelt ekstremt nøye på å få god kritikk tilbake av deg. Gjør handel med folk som har 99% score eller bedre.

 

Har handlet mye derfra, og har enda ikke hatt et eneste problem. Frakten er gjerne raskere også.

 

Hold deg heller unna finn.no og slike sider..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...