Gå til innhold

[Løst]Combat Arms Online FPS spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei, jeg har nettopp lasta ned Combat Arms som er gratis online fps spill. Problemet er at jeg har laget 3 forskjellige brukere og prøvd å reinstallere spillet. Gjorde det fordi det kommer en slags error når jeg prøver å logge inn :(

Har bilde av deg også! Står cannot connect to the server please try again later og det har jeg prøv 10000 ganger. + Skrudd av virusprogrammet mitt.Combat_Arms.bmp

Combat_Arms.bmp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det virker som du ikkje kjem gjennom brannmuren, har du prøvd å skru av den?

Mener du brannmuren til Windows? Eller det lille programmet som heter "hackshield" når du starter combat arms ?

Skrevet (endret)

Meiner brannmuren i windows eller eventuelt ein 3. parts brannmur som er på dataen.

Edit: Kor gamalt er dette spelet?

Endret av IceWolf
Skrevet
Meiner brannmuren i windows eller eventuelt ein 3. parts brannmur som er på dataen.

Edit: Kor gamalt er dette spelet?

Spillet er ikke noe spesielt gammelt tror jeg det går mange konkuranser om det nå altså om å spille det og vinne ting. Så tror det er ganske nytt.

Men ja har skrudd av windows firewallen også ...

Skrevet
Heihei, jeg har nettopp lasta ned Combat Arms som er gratis online fps spill. Problemet er at jeg har laget 3 forskjellige brukere og prøvd å reinstallere spillet. Gjorde det fordi det kommer en slags error når jeg prøver å logge inn :(

Har bilde av deg også! Står cannot connect to the server please try again later og det har jeg prøv 10000 ganger. + Skrudd av virusprogrammet mitt.Combat_Arms.bmp

Combat_Arms.bmp

Har du bilde av meg? :O

Når tok du det?

Skrevet

Combat_Arms.bmp

Har du bilde av meg? :O

Når tok du det?

Jajaja sorry mente DET* Ikke deg men serriøst ingen som har noe clue om problemet ?

Noen kompiser av meg har det samme probbet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...