Glader Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Heihei, jeg har nettopp lasta ned Combat Arms som er gratis online fps spill. Problemet er at jeg har laget 3 forskjellige brukere og prøvd å reinstallere spillet. Gjorde det fordi det kommer en slags error når jeg prøver å logge inn Har bilde av deg også! Står cannot connect to the server please try again later og det har jeg prøv 10000 ganger. + Skrudd av virusprogrammet mitt.Combat_Arms.bmp Combat_Arms.bmp
Bjørnar! Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Det virker som du ikkje kjem gjennom brannmuren, har du prøvd å skru av den?
Glader Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Det virker som du ikkje kjem gjennom brannmuren, har du prøvd å skru av den? Mener du brannmuren til Windows? Eller det lille programmet som heter "hackshield" når du starter combat arms ?
Bjørnar! Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 (endret) Meiner brannmuren i windows eller eventuelt ein 3. parts brannmur som er på dataen. Edit: Kor gamalt er dette spelet? Endret 2. april 2009 av IceWolf
Glader Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Meiner brannmuren i windows eller eventuelt ein 3. parts brannmur som er på dataen. Edit: Kor gamalt er dette spelet? Spillet er ikke noe spesielt gammelt tror jeg det går mange konkuranser om det nå altså om å spille det og vinne ting. Så tror det er ganske nytt. Men ja har skrudd av windows firewallen også ...
kjermy Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Heihei, jeg har nettopp lasta ned Combat Arms som er gratis online fps spill. Problemet er at jeg har laget 3 forskjellige brukere og prøvd å reinstallere spillet. Gjorde det fordi det kommer en slags error når jeg prøver å logge inn Har bilde av deg også! Står cannot connect to the server please try again later og det har jeg prøv 10000 ganger. + Skrudd av virusprogrammet mitt.Combat_Arms.bmp Combat_Arms.bmp Har du bilde av meg? :O Når tok du det?
Glader Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Heihei, jeg har nettopp lasta ned Combat Arms som er gratis online fps spill. Problemet er at jeg har laget 3 forskjellige brukere og prøvd å reinstallere spillet. Gjorde det fordi det kommer en slags error når jeg prøver å logge inn Har bilde av deg også! Står cannot connect to the server please try again later og det har jeg prøv 10000 ganger. + Skrudd av virusprogrammet mitt.Combat_Arms.bmp Combat_Arms.bmp Har du bilde av meg? :O Når tok du det? Jajaja sorry mente DET* Ikke deg men serriøst ingen som har noe clue om problemet ? Noen kompiser av meg har det samme probbet
OPL Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 (endret) Har du EU versionen ? http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PA...load/GameClient Da må du også registrere deg på nytt, hvis du ikke er registrert på eu siden. Endret 3. april 2009 av OPL
Glader Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Har du EU versionen ? http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PA...load/GameClient Da må du også registrere deg på nytt, hvis du ikke er registrert på eu siden. Takker! Dette funket ser vist ut som at jeg hadde signa up for America "US". Nå fungerer spillet! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå