Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei tror dere jeg kan joine laget det ekke noen andre alg å joine så fant æ detta

Kozybear :ermm:

Hva med å starte et lag selv? Det er sikkert flere som vil være med ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei tror dere jeg kan joine laget det ekke noen andre alg å joine så fant æ detta

Kozybear :ermm:

Hva med å starte et lag selv? Det er sikkert flere som vil være med ;)

ok ska prøve

Skrevet (endret)

jeg slutter i klubben, dette grunnes alt for lite aktivitet, men det har vært kjempe hyggelig å være med i denne klubben pga. hyggelige karer.:)

Takk for alt, og farvel!

Endret av Norsk
Skrevet

Jeg tror jeg må sette meg ut av laget en stund framover. Har altfor mye lekser og div. skolearb. i tillegg til at CoD:MW2 og FM2010 står høyere enn Fifa10 dessverre.

Kommer til å prøve meg i juleferien.

Skrevet

Jeg lurer på om vi ikke skal ta en aldri så liten pause hele laget like godt :confused:

Jeg har mye å gjøre selv, og en pause kunne gjort seg selv om det er litt tidlig...

Hva synes du sindre?

Skrevet

Nå har jo nextlive, sattern og norsk sluttet... Pause kunne kanskje vært greit. Men syns folk kan forsette å være med i klubben og så kan vi heller ta noen kamper innimellom om motivasjonen ikke er på topp. Jeg for min del holder på med FM10 og spiller nesten kun fifa med venner.

Skrevet

De som er med kan jo bare spille. Alltids noen som har tid en gang i helga eller noe sånt. At det ikke er så mange kamper midt i uka gjør ikke noe. Uansett spiller vi bare for morro skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...