Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ninja Gaiden Sigma Plus (PS Vita), 269,- på PSN Store

 

Prøvde det hos en venn. Synes det var elendig. Men håper du får mer underholdning av det. :)

 

Jeg har spilt det på min gamle Xbox, fullførte det 2 ganger. Så jeg vil si dette er blant de beste hack and slash spill der ute, kun overgått av Kratos og Dante :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma Plus (PS Vita), 269,- på PSN Store

 

Prøvde det hos en venn. Synes det var elendig. Men håper du får mer underholdning av det. :)

 

Jeg har spilt det på min gamle Xbox, fullførte det 2 ganger. Så jeg vil si dette er blant de beste hack and slash spill der ute, kun overgått av Kratos og Dante :)

 

Smak og behag I guess. tror nok jeg ikke liker slike japanske spill. :p hva jobber du som egentlig? Du kjøper sykt mange spill.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Castlevania: Lords of Shadow (360) - 49kr

Golden Sun: Dark Dawn (DS) - 99kr

Band Hero (360) - 5kr

Lips: Number One Hits (360) - 5kr

 

Jeg fant alle spillene i billigkurven til Elkjøp i Ålesund. Litt usikker på om jeg skal spille Band Hero og Lips, men de kostet meg nesten ingenting. Om ikke annet kan jeg ta vare på coverene og bruke dem dersom jeg skulle klare å ødelegge coveret til et spill jeg ønsker å ta vare på.

 

Stacking: Lost Hobo King for 200 MS points, eller ca. 16kr, fra XBL

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma Plus (PS Vita), 269,- på PSN Store

 

Prøvde det hos en venn. Synes det var elendig. Men håper du får mer underholdning av det. :)

 

Jeg har spilt det på min gamle Xbox, fullførte det 2 ganger. Så jeg vil si dette er blant de beste hack and slash spill der ute, kun overgått av Kratos og Dante :)

Jeg klarte aldri å komme til første save point.

Jeg syntes 2'eren hadde lettere konsept ^^

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte battlefield 3 på origin for noen minutter siden. 449 i pris.

Men, det står ikke noe noen sted. Sitter og leser litt her, kan virke som om jeg ikke får gjort møl for i morgen.

Hvis dette er tilfellet så er det første og siste gangen jeg gidder bruke origin.

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma Plus (PS Vita), 269,- på PSN Store

 

Prøvde det hos en venn. Synes det var elendig. Men håper du får mer underholdning av det. :)

 

Jeg har spilt det på min gamle Xbox, fullførte det 2 ganger. Så jeg vil si dette er blant de beste hack and slash spill der ute, kun overgått av Kratos og Dante :)

Jeg klarte aldri å komme til første save point.

Jeg syntes 2'eren hadde lettere konsept ^^

 

Oii ikke første saveplass engang :p

Jeg har kommet til land nummer 4 og drept allerede dusinvis samt et par bosser!

Elsker vanskelige spill jeg!

 

Escape Plan til PS Vita på Psn til 105kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...