Gå til innhold

[AoC]Problem med gjenåpning av konto.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Idag tenkte eg med meg sjøl at eg kunne ta og prøve AoC igjen etter å ha gitt det ei lita stund til og forbedre seg.

 

Men eg kom til det problemet at eg ikkje får Resubba accounten min.

 

Når eg trykke "Reactivate my subscription" So kjeme eg inn til det valget om og velge 1 månede 3 måneder eller 6 måneder. Når eg trykke Reactivate subscription, so kjeme sucess og greie. Men når eg trykke back so står det berre at accounten forsatt e frozen.

 

 

Account: status Frozen

Playable: Not playable

Freeze date: 2008-10-04 03:26:22

Subscription: Cycle 1 Month Recurring

Next payment date: 2008-11-03 03:26:22

Payment Option: MY PAY BY CASH

 

Litt info i tilfelle nødvendig.

 

Menne eg synst eg kunne huske at man kunne bruke sånn gamercard. Men eg finne ikkje noke mulighet for det. Har sjekka gjennom alle valga på account sida.

 

Hjelp please.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er litt irriterende, for eg måtte velge PAYBYCASH greia når eg lagde konto. Og det var ikke det eg skulle. eg skulle jo ha det sånn at eg kan bruke gamercard, for eg har et liggende så jeg tenkte eg kunne ha fått brukt. Men eg finne ikkje kor eg legge til gametime med gamecard. :ermm:

Lenke til kommentar

Vel...først og fremst, så må du ikke trykke Back i nettleseren din. Rart at du ikke får en advarsel om det av nettleseren, men det er nå så. Dersom du har reaktivert kontoen, så prøv heller å logge ut og inn igjen(selvom det sikkert er unødvendig) og sjekk statusen en gang til. Bruk linkene som er der, men ikke rør tilbakeknappen i nettleseren din, da reloader du bare en "gammel" side.

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...