Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Litium - Makro og nærbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å se at bildene mine skaper litt diskusjon her inne og hyggelig at folk liker dem. 8. april er forresten en beltekobling på et barnesete.

 

Her er neste ladning, litt på etterskudd:

 

9. april: Sinnataggen

 

post-158466-1239617332_thumb.jpg

 

10. april: Fiiiine blomsten

 

post-158466-1239617449_thumb.jpg

 

11. april: Et tegn

 

post-158466-1239617855_thumb.jpg

 

12. april: Going up!

 

post-158466-1239617874_thumb.jpg

 

Alle er tatt på impuls, som vanlig. Mye pussige bilder som dukker opp bare man ser seg litt rundt.

Lenke til kommentar
9. april: Sinnataggen

12. april: Going up!

 

Alle er tatt på impuls, som vanlig. Mye pussige bilder som dukker opp bare man ser seg litt rundt.

Så sant som det er sakt!

 

Syntes Sinnataggen var artig, men favoritten er nok Going up! - ser ut som det kinesiske tegnet for hoppestokk, med bruksanvisning inkludert :D Veldig godt utført, nærmest (ikono-)grafisk :thumbup:

Lenke til kommentar

22. april: Mellom tårnene

 

post-158466-1240415425_thumb.jpg

 

Jeg har hatt alt annet enn foto i hodet den siste uka eller så, og bildetagingen har blitt deretter. Tildels i dag og, så det ble en liten nødløsning. Takk til alle som følger med denne serien, selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv for tida :)

 

Angående 14. april, jeg greier ikke å se at det er spesielt uskarpt, i mine øyne er det akkurat så skarpt som det trenger å være. Burde jeg ha gjort mer her?

Lenke til kommentar
22. april: Mellom tårnene

Jeg har hatt alt annet enn foto i hodet den siste uka eller så, og bildetagingen har blitt deretter. Tildels i dag og, så det ble en liten nødløsning. Takk til alle som følger med denne serien, selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv for tida :)

Men du trenger jo ikke dokumentere hva du kaster bort tiden din på da :tease:

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

23. april: Lys i mørket

 

post-158466-1240750868_thumb.jpg

 

Det er tre dager siden dette ble tatt og jeg er ennå ikke sikker på hvor bra bildet fungerer.

 

25. april: The Bridge to Enlightenment

 

post-158466-1240750928_thumb.jpg

 

Jepp, engelsk tittel. Ser du nøye etter, ser du kanskje grunnlaget for tittelen.

 

Sliter litt med motivasjonen nå, men utfordringen er heldigvis snart over og jeg SKAL holde ut de siste par dagene!

Lenke til kommentar
Hmm. Ganske originalt bilde av ei lyspære. Oppfinnsomt og fint. Lurer også på hva 23. april egentlig er for noe.

En lampeskjerm gjennom en spesiell stearinlysestake? :)

 

Vel, nesten. Det er et telys sett gjennom mønsteret i telysholderen. Men godt forsøk :)

Lenke til kommentar

Takk for omtanken. :) Heldigvis steg stemningen utover kvelden så jeg slapp å legge meg nedfor. Med det sagt:

 

28. april: Gjennom glasset

 

post-158466-1240943804_thumb.jpg

 

En ide som har ligget i bakhodet i et par uker men hele tiden har blitt glemt av. Klippet og fikset litt på lysstyrken på bildet, det ble litt mørkere enn skjermen på kameraet fikk meg til å tro at det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...