Gå til innhold

Hva er gullkonto?


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler gladelig for en onlinetjeneste som blir oppdatert på linje med Live istedenfor det stakkarslige contentet som finnes på Playstation Store. Det er også et krav fra Microsoft at alle spill på Live har demoversioner, som jeg hvertfall setter veldig stor pris på.

 

Det er uhyre sjeldent jeg laster ned ting fra Playstation Store ettersom jeg rett og slett sjeldent finner noe interessant der.

Lenke til kommentar

Etter egne og veldig mange andres erfaringer, er det flere "dårligere" grafikkåte spillere på PS3. Snakker da om på spill som COD4, first person shooterz.

Synes også online oppsettet på ps3 er ekkelt.

 

Xbox live er generelt bedre, og er definitivt verdt å betale det ekstra for.

Min mening.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nei, men har hørt om Gran Turismo Prologue. Får man like store demoer på marketplace? Kan ikke huske jeg har funnet en demo som gir like mye spilletid som det.

 

At Polyphony har laget en demoversjon av GT5 som man må betale for er vel ikke Xbox Live sitt problem. Demoer på Xbox Live er nå gratis, og fordi GT5: Prologue er såpass stort så er det rimelig at man betaler en liten slump for det. Da blir det jo litt feil å sammenligne med en ordinær gratis demo. Selv spillte jeg Call of Duty 4 betaen og Halo 3 betaen i flere titalls timer når de var ute.

Lenke til kommentar
Nei, men har hørt om Gran Turismo Prologue. Får man like store demoer på marketplace? Kan ikke huske jeg har funnet en demo som gir like mye spilletid som det.

 

Det er ikke det som er kjernen, kjernen er att man betaler for en demo og der har størrelsen ingenting å si. Att spillutvikler kaller det de gjør er ikke annet enn ett skalkesjul på att det er en demo.

Lenke til kommentar

Gran Turismo Prologue er da ikke en demo. Det er et komplett "mini" spill til en rimelig penge, rettet mot de største fansene av serien. Noe å kose seg med mens hovedspillet blir ferdig utviklet.

 

Det er faktisk sluppet en demo hvor du kan teste en bane (i alpene tror jeg det var), men det er ikke det som er Gran Turismo Prologue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...