væren Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Har siden i høst hatt NRK1, NRK2 og NRK3. Men nå - siden i går - er det ingen kanaler å finne. Befinner meg i Lofoten. Noen som vet hva det kan skyldes?
k-orm Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Hvordan ser du TV? Med TV-kort i PCen eller streaming via internett ?
k-orm Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Sjekk om antennelabelen sitter skikkelig i og om antenna er i orden, og peker i riktig retning. Programmet for å se på TV fungerer som det skal ?
væren Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 TV-avspillingsprogrammet HAR fungert ok. Men så tenkte jeg at jeg fikk oppdatere TV-kanal-lista for å se om det skulle hjelpe. Men det gjorde det bare verre. Nå har jeg ingen kanaler på lista og får heller ikke startet TV-valget. Har sjekket antenne og kabler. Kan ikke se at det er noe problem der. Ting er som det har brukt å være. Tror senderen må være slått av.
Zeph Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå