Gå til innhold

Kan ikke sende penger til paypal fra nettbank

jkarlsen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om noen vet hva jeg gjør feil. Når jeg prøver å sende pengene til paypal kontoen min står det: "Mottakers kontonummer er ugyldig."

post-77887-1238281643_thumb.jpg

Endret av jkarlsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett?

Skrevet
Kva du gjer feil, veit eg ikkje. Men nettbanken min kjem i alle fall med same feilmeldinga på dette kontonummeret. Er du heilt sikker på at du har skrive alle tala rett?

Ja. Helt sikker.

Skrevet

Ja. Helt sikker.

Ta bort punktumene i kontonummeret.

Case closed.

Skrevet

Ja. Helt sikker.

Case closed.

Like i said 2 minutes ago :)

Skrevet

Ja. Helt sikker.

Case closed.

Så ikke det hadde oppe tråden i et par minutter før jeg leste den :p

Skrevet

Ja. Helt sikker.

Case closed.

Så ikke det hadde oppe tråden i et par minutter før jeg leste den :p

Du er tilgitt <3

Skrevet
Punktum eller ikkje har ikkje noko å seie. Då eg prøvde i går kveld brukte eg ikkje punktum, men kontonummeret var likevel ugyldig.

Jo det spiller en god rolle om du bruker punktum eller ikke ;)

Skrevet

Ok, no ser eg at kontonummeret faktisk virkar når det nest siste talet er 9 og ikkje 0. Ikkje så lett å sjå om tala på det biletet er 9 eller 0.

I min nettbank (Landkreditt) fungerer det, sjølv med mellomrom eller punktum. Men det gjer det nok ikkje i alle nettbankar. Så då er nok problemet løyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...