Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Natrium - Våren kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet
Litt rotete med greiner, men de vokser jo der.. Liker at den ruver ut av bildet!

Den der har stått der en stund ja. Herlig bilde.

Takk for tilbakemeldinger! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det motivet der kan jeg like, siden jeg så og si har vokst opp på en gård. Du har fått frem en god dybde her, traktoren formelig vil ut av billedruta som Trondster har kommentert.

Skrevet

6. April

post-173101-1239056427_thumb.jpg

Kløyvinga er i gang

Jeg og pappa var ute å kløyvet noen vedkubber, og jeg synes jeg fikk fanget øyblikket bra. Bildet er kanskje ikke det beste bildet teknisk sett, men jeg er ganske fornøyd.

Skrevet
jeg synes jeg fikk fanget øyblikket bra

Det er jeg enig i, timingen er omtrent perfekt med skikkelig flisesprut. Men det er litt uskarpt ja. Ser nesten ut som bevegelsesuskarphet, noe som var litt snålt ved 1/160s. Men kanskje du skvatt litt da øksa traff.

Skrevet

8. April

post-173101-1239224256_thumb.jpg

Irr Grønn

Er ikke helt fornøyd med dagens bilde, det regnet hele dagen og når det endelig var opphold var klokka halv ni. Da var det ganske mørk og jeg hadde ikke stativ, noe som gjorde det vanskelig å få et skarpt bilde.

Skrevet

9. April

post-173101-1239279363_thumb.jpg

Sneglehus

Jeg er på hytta ved sjøen, derfor skal jeg prøve å ta noen bilder med sjømotiv. Dette er det første, og jeg er ganske fornøyd.

Skrevet
Kult det øksehugget. Flisene fyker.. øyeblikket er fanget bra.

Vil bare melde meg inn i øksehuggfanklubben. Vedskivene repeterer vinkelen i underarmene hans slik at kraften og fartsfølelsen forsterkes. Pent.

Tusen takk, jeg setter stor pris på det ;)

Skrevet

10. April

post-173101-1239400001_thumb.jpg

Vannet skvulper

Jeg beklager refleksjonen i vannet til høyre på bildet. Jeg har også redigert bort en båt som stod helt oppe i toppen, til høyre, på bildet. Jeg er ikke så god til å redigere, men båten var helt oransj, derfor måtte den vekk fra fotografiet. :)

Håper ellers dere liker bilder. Jeg setter også pris på konstruktiv kritikk ;)

Skrevet

16. April

post-173101-1239902821_thumb.jpg

Vanndråpe

Jeg la merke til denne dråpen på et blad ut i hagen i dag. Jeg syntes det var et bra motiv, og derfor tok jeg dette bildet.

Kommentarer mottas med glede :)

Skrevet

Veldig fine grønnfarger her, og fin stofflighet i gresset. Like og det store fine dråpen. Kanskje litt for midtstilt, men et fint bilde som fikk fram en god følelse i meg! Likte også veldig godt bildet av traktoren og det av røsslyngen. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...