Gå til innhold

Diskusjonstråden om "Ratchet and Clank: A Crack in Time" Trailere og gameplay på innsiden!


Anbefalte innlegg

Se 'Debut Teaser'

Se 'Gameplay Reveal'

Se utviklerintervju med Brian Allgeier fra Insomniac games

 

 

Utviklerintervjet er interessant, med tanke på vi får se det nye våpenet Sonic Eruptor, som er et slags monster fanget inni et skytevåpen. Monsteret har et livsfarlig paringsrop som fyrer ut soniske lydbølger som kjapt tar seg av fiendene.

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg VIRKELIG! Er stor fan av R&C serien, jeg hadde alle spillene til PS2 (unntatt size matters), men dessverre måtte jeg bytte de inn da jeg skulle få PS3 billigere. Har Tools of destruction, og quest of booty. Er nå på leting etter alle til PS2 igjen. Regner med å få tak i alle i løpet av en uke!

 

BTW, hvem tror dere han fyren var i teaseren? Kanskje det var Rathcet i fremtiden? Faren?

Lenke til kommentar

Han er uten tvil en Lombax, men han ligner ikke noe særlig på Ratchet. I ToD hintes det jo på at folket hans rømte til en annen dimensjon, så kanskje det er der han treffer på sine artsfrender igjen.

 

Tipper han får tilgang på tidreiser hos dem muligens. :hmm:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Det har gått snakk om at lombaxen i traileren enter er Ratchet's far, en slags general eller noe så drastisk som selver lederen an lombaxene. Selv holder jeg en knapp på at det er faren hans, og at den andre lombaxen på bildet i uret er moren hans, men den teorien har blitt slaktet på IG-forumet av fansen...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...