Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge MB med GPU, RAM og CPU for?


Anbefalte innlegg

Som tittelen indikerer så skal jeg selge MB og det som sitter fast på MBet i PCen min. Det vil si følgende:

Søker i prisguiden for å se nåværende laveste pris:

 

Hovedkort: MSI K9VGM-V m-ATX 308,-

CPU: AMD 3500+ AM2 270,-

CPU-Vifte: Zalman CNPS 9700NT 496 ,-

RAM: 2GB (2X1GB) TwinMOS 4200 PC2 DDR2- 533mhz 700,- (må være feil, jeg anslår dagens nyverdi til 200,-)

GPU: Gigabyte GeForce 7600 GS Vifteløs 863,-

 

Totalt: 2163,-

 

Jeg husker jeg kjøpte M-ATX av en feil og kunne derfor ikke overklokke CPUen noe nevneverdig(ikke mulighet i BIOS), noe som var planen da jeg kjøpte den forholdsvis gode vifta. Men Pcen var såpass stille og stabil så jeg bare lot det være sånn. Ønsker oppgradering i dag og skal derfor selge stashet. Har bare selve HWet, ikke noe originalemballasje eller annet retail-crap. Ingen skader og har aldri opplevd at systemet har kræsjet.

 

Prisantydning mottas med stor takk.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt for trøtt til å går nermer innpå det, men vist du søker litt rundt (google eller prisguide vist de ikke har gått ut) så ser du på prisene nå. vist de ikke er så alt for lave så kan du lett søå av 20-40%. alt etter hvordan/hvor mye de er brukt og hva prisne ligger på nå. ellers kan du jo legge det ut som "gi bud", men da er det en del som dessverre skygger unna.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg sjekket et system mned AMD5000 og det vil koste ca 1300,- nytt. Det er en god del bedre enn ditt. Ditt system er ikke verdt noen ting dessverre:( Er du heldig betaler noen en symbolsk sum 3-400 kr.

 

CPU 400,-

RAM 150,-

Hovedkort 400,-

Skjermkort 450,-

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Kk, jeg slet med å finne AMD 3000, så jeg sjekket prishistorikken og tok det siste tallet, men det var kanskje for lenge siden at den prisen gjaldt. Har ikke så mye å si, det er jo småpenger uansett.

 

Legger det ut for 700 kr jeg.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...