Gå til innhold

Unreal 2 og FPS


Anbefalte innlegg

når jeg spiller unreal2 pc min ser du hvordan er i signaturen min!ja når jeg kommer i massive slåss kamper så dropper FPS min ned til 20-30 men vis det er enda fler så går FPSS under 20 og det begynner å hakke! har catalyst 3.1! hvorfor er det sånn noe jeg kan gjøre får å få FPS høyere? gidder ikke å installere omega 3.2 eller catalyst 3.2 når jeg instalere omega så klikker Unreal 2! men hva kan jeg gjøre får å få høyere FPS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger ikke være ekspert for å overklokke, øk minne og gpu MHZ med 5 og start ett spill, kommer det noe på skjermen som ikke skal være der skrur du ned 5 mhz. gpu kan ikke klokkes så mye, og det er lite ytelse å tjene på å klokke den så første gangen du får "artifacts" som det heter på skjermen (grå prikker eller trekanter og andre ting) kan du sannsynligvis klokke mere åp minnet men litt mindre på gpu.

helt ufarlig så lenge du er forsiktig og ikke klokker med 10000mhz om gangen...

Lenke til kommentar
trenger ikke være ekspert for å overklokke, øk minne og gpu MHZ med 5 og start ett spill, kommer det noe på skjermen som ikke skal være der skrur du ned 5 mhz. gpu kan ikke klokkes så mye, og det er lite ytelse å tjene på å klokke den så første gangen du får "artifacts" som det heter på skjermen (grå prikker eller trekanter og andre ting) kan du sannsynligvis klokke mere åp minnet men litt mindre på gpu.

helt ufarlig så lenge du er forsiktig og ikke klokker med 10000mhz om gangen...

 

Minne og gpu er dette på skjerm kortet ikke sant? det jeg har et clocke program som fulgte med Sapphire radeon 9700 pro det heter red line! skal jeg bare gå inn der og overklokke litt eller ja hva mener du?

Lenke til kommentar

EAX skaper problemer med Unreal 2 - opplevde iallefall mange crash til jeg skrudde det av

 

ellers er det værd å nevne at ATi kort har Særdeles store problemer med spill basert på forskjellige Unreal(2) motorer... det er visstnok et driver problem som skaper en "hickup" i prossesseringen av d3d i Catalyst driverene.. ettersom jeg forstår hadde de tidligere samme problem med Catalyst 3.1/3.2 i OpenGl, men dette ble fiksa...venter fremdeles i spenning på en Driver oppdatering som fikser D3d ytelsen... :(

Lenke til kommentar
Skru av aa og af!!

 

hvor skrur jeg av det henn da? i spillet eller?

 

og jeg skjører på 1024X768 og alt annet på fult!

 

Enten i spillet eller i skjerminnstillingene

 

Propertis på skrivebordet-->settings-->advanced-->skjermkortet ditt-->advanced eller no.... Det gå også ann i spillet. AA=antialising AF=antistoptisk filtering

Lenke til kommentar

jeg finner bare AF=antistoptisk filtering det er både på direct3D og OpenGL der står det AF=antistoptisk filtering men jeg finner ikke AA! hvor ligger det! men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skrur det av da for: AF=antistoptisk filtering X ikke X og Samplinger 2X 4X 8X 16X Ytelse-Kvalitete! hmm skjønner ikke helt jeg assa det står jo ikke on eller off! hvordan kna jeg skru det av! og skal jeg skrur den av i OpenGL og Driect3D eller? og hvor er AA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...