Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Jeg har funnet en ny jente og eksen sletter meg fra facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer folk å komme opp i følelsesspill med eksene sine ??????

 

Tja, la meg legge frem et par punkter for deg:

 

1. Man var en gang meget glad i eksen sin.

2. Man valgte "eksen" fordi hun var en flott person.

3. Mange har felles venner med eksen sin, evnt felles interesser osv.

4. Eksen var/er en en god venn.

 

Vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Artig hva som tas opp her, jeg har et facebookdilemma selv som kan relateres til dette: Holdt på med en jente en stund, som jeg ble kjempebegeistret for. Desverre ville hun ikke gå lenger, og vi droppet all kontakt. Har ikke snakket med henne på 3 uker nå, og jeg er litt lei for at det ikke funka for oss. Derfor er det litt ugreit å se hva hun driver med hver gang jeg logger på facebook. Ikke det at jeg ikke unner hun alt godt, men jeg trenger ikke den konstante påminningen om at vi ikke funka.

 

Vi er ikke uvenner, og har en del felles venner, men det virker vel gjerne litt drøyt å slette henne? Igjen, vi er ikke uvenner eller noe, men jeg tenker for min egen del. Er jo ikke usannsynlig at vi treffes i fremtiden på fest o.l og da kan jeg virke litt vel bitter og være han som sletta hun fra facebook?

 

Edit: Beklager trådkapringen!

Endret av Trazor
Lenke til kommentar

Nå har du faktisk sagt to gode ting her :)

 

Folk flest liker heller å være i en situasjon som gir dem smerte, istedenfor å gå ut i det ukjente og heller se hva livet kan by dem. Pluss at empati er i noen tilfeller er en helt unødvendig følelse, hvorfor hjelpe folk som har såret en? Jeg vil heller kutte smerten, enn å bry meg om jeg har fornærmet noen...

 

Angående det med ærlighet har du også et godt poeng, er en grunn til at jeg ikke stoler på noen her i verden 100%. Finnes gode folk, det vil jeg ikke nekte for... men de fleste av oss bryr oss mest om å overleve fra dag til dag. Så løgner brukes til å både forsvare sine ugjerninger, og å leve i en annen realitet. Gjelder å akseptere verden rundt seg, for det den er... og da må en innse at ikke alt er rosenrødt, men at det finnes både gode og dårlige sider i livet. Antar de som er lykkeligst har funnet et midtpunkt der, noe jeg personlig jobber med.

 

Btw:

 

Hvordan sletter man folk fra Facebooken sin? Finner ikke den funksjonen jeg...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
@Tracer

 

Delete, delete, delete!

 

Hvorofr er folk så opphengt i å bruke tid på mennesker som ikke er en integrert del av livet sitt?

 

 

Gjort. Er som du sier, kommer nok til å ha veldig lite med henne å gjøre i livet, hvorfor kaste vekk tid og tanker på henne?

Endret av Trazor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...