Gå til innhold

Filefront DØD! 30.mars er den borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle veit hva filefront er og hvor mange som bruker den vær dag.

Men finanskrisen har drept siden, fordi de ikke hadde mer penger.

Denne siden har jeg brukt i mange år og jeg husker ikke engang når jeg startet å bruke den. Det er så mange sider som er tilkoblet denne siden at mange sider nå kommer til å dø eller miste veldig mye.

Eks på sider er: Klan sider, mod developers sider, MODDB (Mod Database), .files sider eks: http://battlefield2.filefront.com/

Hva synses dere om saken?

Les selv på filefront.com hvis dere ikke tror på hva jeg sier! Fordi jeg måtte lese nyheten fem ganger for å forstå hva jeg leste!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Dette er veldig synd ja, også endel mods som mister host.

R.I.P filefront

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Synest det er dumt :(

Skrevet

RIP =( Er helt... uvirkelig at Filefront skal ned, de har jo ligget i sentrum av internett så lenge jeg har brukt det. Men men, ting endrer seg, lykke til videre, Filefrontfolk! :)

Skrevet
Nei! De har jo alle slags mulige filer...fader også..

Veit:(, veldig dumt. Lurer på hvor mye som forsvinner nå!

Jepp, Husker jeg lasta ned alle star wars Jedi Academy modsa mine derifra.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Sida er jo oppe enda. :!:

Skrevet

Wey, kanskje det er en april spøk :p. Noen starter jo med de for tidlig, se for dere i morra så bare: aha we just fucked with you, we arent stopping.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hehe ja :p Ser jo enkelte kjente aviser har gitt ut noen idag så :)

Skrevet

Dette står øverst på forsiden:

Announcement - FileFront has been acquired by the original founders of the site and will NOT be suspended as previously announced. This is NOT an April Fool's Joke. Read more...

Read more:

FileFront has been acquired by the original founders of the site and will NOT be suspended as previously announced. This is NOT an April Fool's Joke.

After learning about Ziff Davis Media's plan to shut down FileFront at the end of March, the original founders of FileFront made the decision to buy it back from Ziff Davis Media.

We're happy to announce to the gaming community that as of today, April 1st, 2009, FileFront is a completely independent company again and is no longer part of Ziff Davis Media. All previously suspended services should be active and working again. We thank Ziff Davis Media for their cooperation and willingness to keep the site and community alive.

Due to the very unfortunate timing of this event and related announcements on March 24th and April 1st (April Fool's Day), we'd like to make it perfectly clear that:

1) The March 24th announcement about FileFront shutting down was NOT an early April Fool's joke and Ziff Davis Media had every intention of shutting down FileFront by the end of March.

2) This announcement about the original founders buying back FileFront from Ziff Davis Media is also NOT an April Fool's joke.

3) We're making this announcement on April 1st because the deal was completed today and we want to bring all services back online immediately.

4) We would NEVER shut down FileFront as an April Fool's joke.

5) We are happy to be back!

FileFront has existed in one form or another (originally as FileLeech and Voodoo Extreme's downloads) since 1997. In the last 12 years, FileFront has become the gaming community's most comprehensive and trafficked library hosting millions of files for thousands of games while requiring no registration and providing uncapped download speeds. We look forward to improving FileFront and serving the gaming community for years to come.

Welcome home. Game On!

Email us, [email protected]

Kilde: http://welcome.filefront.com/

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Gode nyheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...