Gå til innhold

EU bremser ringeprisene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enda et skritt i riktig retning. Takk EU :)

Så absolutt, gode nyheter dette.. De må virkelig gjøre noe med prisene når man er i USA også.. Megabyteprisen for litt surfing er rundt 140 kroner der borte, fant det ut på den harde måten..

Skrevet (endret)

Det blir interessant å se resultatet av dette: Per idag er "vanlig pris" for sms-er innen Storbritannia 10p (norsk referansepris er vel tilsvarende kr 0,69). Hvis man konverterer det til norske kroner får man ved normal valutakurs (nå ligger den under normalen) ca 1 kr per melding. Noen tar til og med 12p per melding herfra. Jeg lurer på hvordan dette blir når de innfører disse prisene. Heldigvis er jeg hjemme i Norge igjen da og slipper å bekymre meg over spesielt høye priser.

Dette er riktignok med kontantkort, men prisene på abonnement er også ofte høye nok til å skremme vannet av nordmenn flest.

Endret av morten81
Skrevet
glem mobil-gps i utenlandsferien...

Jeg brukte min E71 som GPS i diverse utland, aldri kostet meg en krone det. Gjelder bare å kjøpe Nokia-telefon og legge inn kartene på forhånd.

Skrevet

Det norske folk har sagt klart nei til EU og alt det står for. Vi forventer at våre politikere har ryggrad til å gå i mot denne tvangen fra EUs side.

• Opprett ny...