Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor ønsker han ikke å ligge med meg?


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hvorfor gutter som ikke har sex etter første date skal bli stemplet som "homo!?!?!?!".

 

Kan du ikke bare snakke med gutten din da? Det er vel dette som er rette veien å gå, ikke høre med andre hva de synes. Om han synes det er et ømfintlig tema, så ta det rolig, kanskje han er jomfru?

 

Det skal i hvert fall ikke være nødvendig å trekke forhastede konklusjoner fordi han vil vente. Bare spør ham hvorfor.

Endret av CK_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han er væll bare usikker på seg selv, eller at han faktisk er av den rolige typen w00t :tease:

Finnes det så rolige gutter egentlig?:p

heahea :!: ja de finnes, men det er ikke mange nei.

prøv å ta det rolig å gå sagte fremover kansje han løsner opp litt?

Lenke til kommentar

Det finnest mange grunner til det. Kanskje han er "rolig" som det blir kalt. Det er ikke alle gutter som styrter mot buksen til en jente etter 1 uke i forhold med henne. Det kan og være at han er nervøs på grunn av at han er jomfru, er usikker på kroppen sin eller har prestasjonsangst. Det kan og være at han har litt "problemer" der nede med noe uattraktive greier. Hvis man har uattraktive symptomer, så er man tilbøyelig til å ville vente med akten.

 

Finnest sikker mange flere ting i tillegg. Men hvis du virkelig vil vite det, så spør han rett ut! Så lenge du går rundt og tenker på det for deg selv, vil du sannsynligvis skape falske frykter for hva grunnen er basert på dine egne usikkerheter osv.

Lenke til kommentar
Han virker ikke noe særlig homofil egentlig, han har hatt kjærester tidligere og tror da ingen har mistanke om det... men virker jo litt rart at han ikke prøver seg. hehe prøvde først å føre hånda over han bare, når han gjorde det samme men ikke noe lengere så tenkte jeg at jeg skulle prøve å dra hånda nedover, men da stoppet han meg... jaja, håper han lyver eller noe, men tror egentlig ikke det for han har jo hatt andre jenter før meg. Kanskje jeg bare ikke er bra nok, hadde vært trist men.

 

Kanskje han har blitt voldtatt, og nå kødder jeg ikke heller.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

har ikke tenkt så mye jeg, må tydeligvis prate med han. Trodde liksom det kanskje ikke var så unormalt som jeg trodde. Har aldri tenkt at så mye kunne være galt. Nå føler jeg meg nesten litt dum som ikke har tenkt over alle grunnene det kan være, har på en måte bare tenkt 1. han er homo 2. han syntes ikke jeg er bra nok. Stakar...

Lenke til kommentar
Jeg har vært sammen med typen i snart to månder nå, to kjempebra månder. Det eneste jeg syntes er litt rart er at han ikke "vil" eller har prøvd å ligge med meg. For ca en månde siden tok jeg det første steget, men da holdt han meg bare tilbake og sa vi ikke hadde dårlig tid..???!

Ønsker han ikke å ligge med meg? har vært i to forhold tidligere, men da måtte jeg si nei etter bare en uke... syntes det er litt rart. Ikke for at jeg har et veldig stort behov eller noe.

 

Han er mest sannsynlig jomfru og er redd for å drite seg første gangen. Spør han hva som er galt neste gang du prøver deg.

Lenke til kommentar

Jamen nå må dere gi dere. Selv har jeg også den filosofien at jeg ikke har sex før jeg er sikker på at jeg virkelig liker denne personen og vet jeg kommer til å tilbringe lang tid med denne personen. (Ja jeg er gutt.) To måneder høres bra ut for min del, og folk som puler etter en uke er litt.. tja... løse? :innocent:

 

JA, faktisk, det finnes gutter som ikke er vårkåte kaniner HELE forbanna tiden. De som er det burde få pult seg ferdig, og få øynene opp for at det finnes viktigere ting i livet enn sex.

Lenke til kommentar
Jamen nå må dere gi dere. Selv har jeg også den filosofien at jeg ikke har sex før jeg er sikker på at jeg virkelig liker denne personen og vet jeg kommer til å tilbringe lang tid med denne personen. (Ja jeg er gutt.) To måneder høres bra ut for min del, og folk som puler etter en uke er litt.. tja... løse? :innocent:

 

JA, faktisk, det finnes gutter som ikke er vårkåte kaniner HELE forbanna tiden. De som er det burde få pult seg ferdig, og få øynene opp for at det finnes viktigere ting i livet enn sex.

 

Feil.

Lenke til kommentar
Jamen nå må dere gi dere. Selv har jeg også den filosofien at jeg ikke har sex før jeg er sikker på at jeg virkelig liker denne personen og vet jeg kommer til å tilbringe lang tid med denne personen. (Ja jeg er gutt.) To måneder høres bra ut for min del, og folk som puler etter en uke er litt.. tja... løse? :innocent:

 

JA, faktisk, det finnes gutter som ikke er vårkåte kaniner HELE forbanna tiden. De som er det burde få pult seg ferdig, og få øynene opp for at det finnes viktigere ting i livet enn sex.

hehe :blush:

 

trur verken det er nr.1 eller nr.2 som er problemet, kansje det har skjedd noe som uroer han? eller at han bare vil ta det rolig å ta tiden til hjelp :yes:

Som nevnt over flere ganger ta å snakk med han, dere kommer væll frem til noe.

Endret av reger
Lenke til kommentar
Jamen nå må dere gi dere. Selv har jeg også den filosofien at jeg ikke har sex før jeg er sikker på at jeg virkelig liker denne personen og vet jeg kommer til å tilbringe lang tid med denne personen. (Ja jeg er gutt.) To måneder høres bra ut for min del, og folk som puler etter en uke er litt.. tja... løse?

 

JA, faktisk, det finnes gutter som ikke er vårkåte kaniner HELE forbanna tiden.

+1, det er da absolutt ikke noe sykdomstegn at man ikke vil ha seg umiddelbart?

Skjerpings folkens, hadde kjønnsrollene vært byttet om, hadde svarene vært komplett annerledes!

 

-Slapp av, ikke press henne

-Hun er klar når hun er klar, press og mas hjelper hvertfall ikke!

-Det er ikke unormalt i hele tatt, hun vil nok bare bli trygg på deg

-Bruk masse tid på kos osv osv, ta det rolig

-Snakk sammen, utforsk sammen!

 

Hvorfor i all verden kommer disse svarene bare når det er jenta som ikke vil?

Lenke til kommentar
Jeg har vært sammen med typen i snart to månder nå, to kjempebra månder. Det eneste jeg syntes er litt rart er at han ikke "vil" eller har prøvd å ligge med meg. For ca en månde siden tok jeg det første steget, men da holdt han meg bare tilbake og sa vi ikke hadde dårlig tid..???!

Ønsker han ikke å ligge med meg? har vært i to forhold tidligere, men da måtte jeg si nei etter bare en uke... syntes det er litt rart. Ikke for at jeg har et veldig stort behov eller noe.

Kjæresten din er jomfru og nervøs.

Lenke til kommentar
Han er mest sannsynlig jomfru og er redd for å drite seg første gangen. Spør han hva som er galt neste gang du prøver deg.

 

Fortelle dama at du er jomfru? Kan det bli mer turn-off?

 

Vist hun er idiot så gjør det sikkert noe, men ellers kan jeg ikke se problemet? Jeg hadde ikke vært imot å ha sex med en jomfru, men nå er jo jeg gutt, men men.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...