Gå til innhold

Dinga lvl 80!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg helt klar over, men jeg svarte som jeg gjorde fordi det er noen som stadig vil ha det til at noen av oss mener alle PvP items er dårlige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du under hit cap så vil pve gear i de fleste tilfeller være bedre enn pvp gear. Er du over hit cap kan man i visse tilfeller få bedre dps ved å bruke noen få pvp items. uansett så er man da på et gear nivå som er mye høyere enn det som trådstarter lurte på så det er vel utenfor topic.

Skrevet

Spirit? Intellect? Spellpower? Hva i Hvette har dette med death knight å gjøre? Er dere så glad i kvervulere og krangle at dere driter i topicen? Ja jeg vet det er ironisk å gå off topic selv men nå må dere pokker meg gi dere.

Skrevet
*snip*

- Både Spiked og Tempered Titansteel Helm koster 4 Titansteel Bars, ikke 6.

- Tempered Titansteel Treads er søppel, og har slettes ikke høy defense.

- Ingen low-end DKs vil noen gang foretrekke Dual-Wield pga. lav expertise.

- Spiked Titansteel Boots koster 3 Titansteel Bars, ikke 6.

Ellers så burde man ta Bear^ sine forslag med en klype salt da det ligger cirka null research bak dem.

Jeg mener at denne siden gir en indikasjon på hvilke items som er verdt å satse på, selv om man må ta forbehold for at rotasjoner og talents er endret etter at listene ble skrevet. Hence, indikasjon.

Skrevet (endret)

Hadde ikke BS tabellen fremfor meg så tok antall bars på sparken, husker da feil. Lager disse items selv men husker aldri materialet.

Tempered titansteel treads er en grei start med sine 35 defense rating, 120 stamina og 45 strength til man får knabbet seg noe bedre. Er man dog revered med Wyrmrest er sabatons of Draconig vigor verd en investering med 58 defense rating, 29 hit rating, 44 strength og 85 stamina.

Wyrmrest er forøvrig den faksjonen som jeg føler gir mest for tanks med 3 items som du maks trenger revered for, chest (Breastplate of the Solemn Council) med 76 defense rating, 56 expertise rating, 117 stamina og 49 strength, cloak (Cloak of Peaceful Resolutions) def 43, hit 25, 64 stamina og 31 strength og da de nevnte boots. En veldig grei start for en tank så kommer du deg i alle fall nærere.

Med revered til Argent crusade får man en greit head enchant (Arcanum of the Stalwart Protector) som gir 37 stamina og 20 defense rating.

For ekstra stamina ville jeg og gått for Frosthide Leg Armor som gir 55 stamina og 22 agility.

Har man ikke akkurat 535 defense (uncritable heroics) så kompanserer man dette fint med litt ekstra stamina inntill man får 535 defense. Er ingen problemer å tanke med bare 530 eller 525 defense såfremst man har litt liv å ta av når man blir crittet.

E1:

Vil og da gjort et par enchants som defense på chest. Er ikke helt sikker på hvilken rune enchants DKs har men i alle faller titanium weaponchain en grei weapon enchant om du mangler noe. Og da def enchant på cloak, glemte det.

Endret av Bear^
Skrevet

Er forøvrig mer eller mindre det samme jeg sa i denne tråden og, med et par korrigeringer.

I det minste tør jeg å ha mine egene meninger rundt WoW og springer ikke til eksterne kilder og linker til 20 siders irrelevant lesestoff.

Skrevet
Er forøvrig mer eller mindre det samme jeg sa i denne tråden og, med et par korrigeringer.

I det minste tør jeg å ha mine egene meninger rundt WoW og springer ikke til eksterne kilder og linker til 20 siders irrelevant lesestoff.

Det er vel litt av problemet med deg. Du finner opp hjulet på nytt hele tiden.

Skrevet
I det minste tør jeg å ha mine egene meninger rundt WoW og springer ikke til eksterne kilder og linker til 20 siders relevant lesestoff.

Fikset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...