Gå til innhold

BK: Portrett av klassekamerat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg synes bildet var fint, mne stolen trekker mye oppmerksomhet, kansje du kan prøve å bytte farge på den!?

 

chrissn

 

Enig.

Hun har så monotone farger på seg. S/H konvertering, kanskje? -Eller som allerede foreslått, å skifte farge på stolen, eller ta bort fargen på stolen.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Liker heller ikke den blå stolen..hadde modellen hatt på seg noen varmere farger...rødt, grønt maybe..så hadde det kanskje funket.større vekt på fokus på øyene. B&W konvertering hadde vel godt ann. Mer kreativ lyssetting støtter jeg opp. Liker heller ikke helt vinkelen modellen stiller seg i mot kameraet på..unaturlig. Prøv også å få litt mer lys på ansiktet til modellen. Mulig jeg er hard her :)

 

mvh Eltvik

Lenke til kommentar

Regner med at du går media? Dette er en typisk lyssetting man lærer på media, og bruker mye på media, som jeg ser overalt på facebook osv. Litt kjedelig belysning som gir et veldig blasst bilde.

 

Posering er ikke helt mitt område, så det for noen andre ta over. Virker også som om bilde har gått i gjennom en heftig komprimering.

Lenke til kommentar

Tviler på at dette er noe typisk media lyssetting. Div. det passer ingen av de klassiske lyssettingsmåtene så vidt jeg ser =) Typisk "bare tok noen bilder i studio med kompiser"-lyssetting av noen som ikke har vært i studio før passer nok litt bedre :)

 

Om noe så lærer de nok heller noe alà 45 grader foran med softbox-esque tenker jeg. Om de i heletatt har noe kursing på studio fotografering. Jeg hadde ikke det da jeg gikk media =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...