Gå til innhold

Nikon D400 rundt hjørnet?


Anbefalte innlegg

En s utgave av D3 og D3x vil mest sannsynlig dukke opp. Video er ingen grunn til å lansere ny toppmodell (kan muligens støttes via firmwareoppgradering), da så godt som ingen etterspør dette for disse modellene (det dukker av markedsmessige grunner opp i D4 og deretter D4x).

 

s utgavene kommer hvis Nikon føler at de må ha video på disse modellene. Men jeg er usikker på om Nikon video på disse modellene.

 

Mulig jeg tar feil, men toppmodellene pleier aldri inneholde noe overraskende med tanke på lanseringstidspunkt.

Nja. D3 tror tok de fleste med buksene nede.

 

Edit:

Det går forøvrig stygge rykter om at det ikke blir D400, men heller D300s som dukker opp.

Den er bankers - det blir en D300s. Noe som er en klar melding på at det er ingenting galt med D300.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig jeg tar feil, men toppmodellene pleier aldri inneholde noe overraskende med tanke på lanseringstidspunkt.

Nja. D3 tror tok de fleste med buksene nede.

Neppe når det gjelder lanseringstidspunkt...? D2X hadde jo vært konge på oppsigelse helt sida november 2005, da D200 ble lansert, og s-oppgraderinga den fikk i juni 2006 var vel heller underveldende. Og de som hadde fulgt Nikon litt tett, var ikke så veldig overraska - mest en smule eller fem over sensorkvaliteten.

 

For min del tror jeg nok at en forbedra sensorversjon er mer enn nok grunn for Nikon til å lansere en s-oppgradering snart. D300 skal (også) være et reportasjekamera, og det praktiske ytelsesgapet til D3/D700 på høyere ISO-verdier er i største laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...