zenvplus Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Hei, jeg har da snart konfirmasjon, og skal kjøpe meg moped Hvilken av disse mopedene i overskrifta anbefaler dere? (Skal kjøpe brukt)
mjo101 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Yamaha tzr er den racing mopeden jeg ville gått for ! Helt kanon å kjøre!
Reppemarkus Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Personelig så ville jeg ha tatt GPR'en fordi den ser mye bedre ut og jeg tror den har LC motor Rs2 blir litt blekere utseende og kansje en litt mindre sint am6. Men smak å behag
Svampebob Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 rs 2 har am6 motor og derbien har rabassa, men vis du skal trimme og skal ta derbien ville jeg tatt en før 06 for da fikk derbi fikk en ny type motor og den er det mindre trim deler til enn den før 06. Har bare kjørt derbien og synes sitte stillingen kan bli litt vond etter en stund med kjøring, men ellers er det en bra sykkel som går fint
Markelure Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 rs 2 har am6 motor og derbien har rabassa, men vis du skal trimme og skal ta derbien ville jeg tatt en før 06 for da fikk derbi fikk en ny type motor og den er det mindre trim deler til enn den før 06. Har bare kjørt derbien og synes sitte stillingen kan bli litt vond etter en stund med kjøring, men ellers er det en bra sykkel som går fint ville heller kjøpt den med den nye motoren. seff er det mindre trim pga den er helt ny og ikke har fått lagd så mye til den, men det kommer seg.det er og bedre kjøling på den slik at i fremtiden kan det komme heftigere trim til den. hvilken av de syklene du burde velge vet jeg ikke pga har ikke prøvd noen av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå