Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om noen vil se på det som rasistisk at de byttet fra nick & johnny black til white for å selge mer. Bra at det fortsatt er en svart fyr på boksen

Grovsnus er awesome. Det er som general løs, bare bedre

Skrevet

Lurer på om noen vil se på det som rasistisk at de byttet fra nick & johnny black til white for å selge mer. Bra at det fortsatt er en svart fyr på boksen

Grovsnus er awesome. Det er som general løs, bare bedre

Jeg tror ingen bryr seg.

Skrevet

Jeg tror ikke fyren skal komme over som neger, om det var noe slikt du mente.

Testet N&J hvit i går, var absolutt god hvitsnus.

Skrevet

Noen som har prøvd Mango snus ? Tror den bare kan fås tak i i sverige. Men har kun hørt om den, ikke sikkert den heter Mango, men den skal hvertfall smake mango.

Skrevet

Anno 1887 eller hva den nå heter. Selv liker jeg skruf på smak, alle varianter utenom tranebær.

Ellers er ikke LR så ille i pose-form, litt salt og null virkning for en som snuser skruf xtra sterk dagen lang.

Offroad eucaluptus har fått skryt på skolen min, smaker ikke snus though.

Skrevet

Det skremmer meg litt at ingen har plusset førsteinnlegget i en såpass populær tråd som denne.

Ja, jeg fisker. Må overgå kjæresten min. Leder med knappe ti pluss i rykte over henne.

• Liker 3
Skrevet

Det skremmer meg litt at ingen har plusset førsteinnlegget i en såpass populær tråd som denne.

Ja, jeg fisker. Må overgå kjæresten min. Leder med knappe ti pluss i rykte over henne.

Ser ingen plusseknapp på førsteposten

Skrevet

Dæven. Pluss ett av mine andre innlegg om dere liker tråden da.

Værsågod mister, TS  :p ..

Som takk for at jeg fikk et par-tre gode svar fra et par her.

Tror jeg havner på Offroad eucaluptus eller den skrufen med tranebær. Er disse snusene å få tak over alt?

Skrevet

Må si at jeg kjøpte min første nick & johnny, da jeg snuser ellers veldig lite. Smaken var ikke noe spesiell, men ga en veldig god effekt. Noen her som kan anbefale meg en snus med bedre smak og mindre effekt?

Tja, monte cristo og general orginal er mine favoriter blant smak, når jeg tenker på liten effekt.

Skrevet

I am disappointed in you mister!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...