Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen om hvor man kan få kjøpt skruf xtra sterk i bergen sentrum =) Har bare sjekket narvesen eller om det er 7eleven rett utenfor mcdonalds..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel. Definer renne. Noen digger snussafta, andre avskyr den. Jeg på min side spytter ut prisen tvert porsjonen begynner å renne, men løs'en sitter godt i et par timer.

Si meg, er det ikke meningen at snusen skal renne?

Skrevet
Vel. Definer renne. Noen digger snussafta, andre avskyr den. Jeg på min side spytter ut prisen tvert porsjonen begynner å renne, men løs'en sitter godt i et par timer.

Si meg, er det ikke meningen at snusen skal renne?

Det er veldig individuelt..

Skrevet

Meningen at den skal renne? Da hadde den nok vært våtere generelt, slik at den hadde begynt med en gang. Jeg har snusa i 3 år nå, og unngår fortsatt porsjonsnus som renner veldig.

Skrevet

Støtter den konklusjonen, egentlig. Litt derfor jeg foretrekker løs, den renner ikke på samme måte som porsjon. Når porsjon renner så renner det noe inn i helvete og smaker direkte jævlig, men jeg tar meg selv ofte i å "sutte" på løsprisen :p

Skrevet

De få gangene jeg snuser porsjon (når jeg må bomme) elsker jeg at den renner. Jeg leker gjerne med snusen i munnen, på tunga og i kinnenen :p

Skrevet

Det vil jo alltid bli opp til hver enkelt om de liker at prellen renner eller ikke. Personlig pleier jeg å ta ut prellen når den renner.

Skrevet

Var ikke så veldig imponert over skruf xtra stark egentlig. Smaken var ganske bitter, men det kan man leve med så lenge den sparker kraftig fra seg. Men det gjorde den ikke så mye heller. Var bare litt sterkere enn skruf stark, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de produserte den. Med bare meg som måleinstrument, ville jeg sagt at nikotinnivået lå på ca. 15-17 mg/g

Skrevet

Men nikotinivån skall inte vara för hög.

Nåväl, är man en supersnusare så vill man kanske ha en hög nikotinnivå.

Men i annat fall är det bara onödigt.

Skrevet
Men nikotinivån skall inte vara för hög.

Nåväl, är man en supersnusare så vill man kanske ha en hög nikotinnivå.

Men i annat fall är det bara onödigt.

:thumbup:

Nemlig. Virker litt fjortis for meg å absolutt skulle ha den sterkeste snusen bare på trass.

Skrevet

Smak og behag.

Hvis man først kjøper "skruf XTRA (!) stark", så er det bare rimelig å forvente et høyt nikotinnivå. Hvorfor ville man ellers kjøpt den? Smaken? Den er forferdelig bitter

Skrevet

Skal kjøpe den i mårra.

kan gi til bake mld! Snuser selv Skruf Stark. Kjenner ikke nikotinen lenger. :(

Så forventer at den skal vær sterkere :)

Skrevet
Smak og behag.

Hvis man først kjøper "skruf XTRA (!) stark", så er det bare rimelig å forvente et høyt nikotinnivå. Hvorfor ville man ellers kjøpt den? Smaken? Den er forferdelig bitter

Bitter? Som du sade "Smak och behag".

Gjoer wel, ock laat alt ondt bestaa.

Skrevet
Smak og behag.

Bitter? Som du sade "Smak och behag".

Gjoer wel, ock laat alt ondt bestaa.

Ikke kveruler. "Smak og behag" betyr omtrent det samme som "To each their own" på engelsk. Jeg refererte altså ikke til snusens smak, men til at alle er forskjellige og liker forskjellige ting. Men ja, snusen smakte utrolig bittert :p jeg ville sammenlignet den med Claq Qui

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...