Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i 2. etg ved siden av godtebutikken og en i 1. etg ved siden av rusta. Den i 1. er bare en disk som du velger hva du skal ha. Bedre utvalg i den i 2. etg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Er kanskje ikke Nordby når jeg tenker meg om. Hva heter det rett innenfor grensa til Sverige? Ikke langt fra Sarpsborg... Er 2 sentre som ligger adskilt fra hverandre med 100 meter mellom hvert.

Skrevet

Tror nok det er Nordby.. De holder på å bygge ut senteret og flere parkeringsplasser der nå, men før de begynte å bygge så var det sånn ca 100 meter fra 2 senteret(min sans for lengde er helt forferdelig forresten.)

Skrevet

Hmm, da var det vel Nordby.

Men mener da bestemt at det både var en tobakkbutikk i 1. senteret og en til i det 2. senteret. Jaja, mulig jeg husker feil. Lenge siden jeg var der gitt.

Skrevet (endret)

Syntes noen helt seriøst at Skruf lukter godt? Tranbær luktet godt første gang jeg åpnet den, men nå lukter den helt for jævli..

Endret av rapisrape
Skrevet

Har aldri skjønt meg helt på Skruf sine snus. Synes alle lukter ekkelt, og smaker ekkelt. (Har ikke prøvd skruf sterk white enda).

Løsen er ikke så gale, men synes ikke den er noe god heller.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Så hvordan vet du lukta på skrufen da? Man tar jo bare snusen under leppa? Jeg lukter ihvertfall ikke på snusen selv.

Slutt å sitte å kverulere hele tida da.

Skrevet
Så hvordan vet du lukta på skrufen da? Man tar jo bare snusen under leppa? Jeg lukter ihvertfall ikke på snusen selv.

Slutt å sitte å kverulere hele tida da.

Jeg kverulerer ikke... Men viss du trur det så værsegod.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Jeg kverulerer ikke.

Det er jo akkurat det du sitter å gjør.

Du skal jo ikke sniffe snusen heller da...

Det er forskjell på å sniffe å lukte.

Noen liker å lukte på snusen også, Ettan lukter bedre enn General (nå starta jeg sikkert en fanboy krig) osvosv.

Skruf lukter digg :)

It sure does.

Skrevet

Men jeg husker tidligere da jeg ikke hadde snusa så mye. Holdte jo nesten på å brekke meg av den lukta :p Hvordan greier du å unngå å lukte på snusen nå du åpner boksen? Da sprer jo lukta seg kjapt som bare det.

Skrevet
Syns alltid det kommer masse lukt jeg.. Men men samma det..

Det er fordi Skruf lukter veldig. Jeg får brekninger av tranebær og blir dårlig av stärk.. Originalen er ikke så ille derimot, men ikke noe jeg snuser frivillig :p

Skrevet

Skruf lukter helt katastrofalt kvalmt mener jeg, og lukta sprer seg fort, mener jeg og. Man må holde pusten hvis man skal unngå å lukte Skrufen når man tar seg en.

Syns Ettan lukter ganske greit; litt røyk-lukt. N&J har en utrolig salt lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...