Andeby Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, jeg leter nå etter PvE guild siden de fleste guilds på min server kun rekruterer healers eller tanks. Jeg er en retribution speccet Paladin. For de som ikke vet det er retribution Paladin sitt dps specc. Armory: Signum Ja, jeg er med i et guild nå, men liker meg ikke så godt der. Dessuten holder det på å falle sammen, og en god del har dratt fra det. Kan transfere. (Med glede egentlig, er veldig lei av Grim Batol.) PvE realm er et pluss, og helst internasjonalt guild. Skandinavisk går og. Jeg ser ikke på dette som en application, gi meg heller en link til guild side så skal jeg ta meg litt bedre tid. Om det er noe dere lurer på er det bare å spørre. Siter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Migg til Kazzak og respecc tank Siter Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Migg til Kazzak og respecc tank Har ikke tank gear. :< Siter Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 sjekk pm Siter Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 sjekk pm Har gjort det. Skal ha svart på alle PMer, om du ikke har fått svar har jeg gjort noe feil, men jeg har sett den. Siter Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 www.bff-guild.com norsk raiding guild på azjol-nerub Siter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Serr hvis du migger til kazzak og snakker med en pro guild og sier du vil tanke så booster de sikkert med glede til tanking gear Siter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Kazzak har mangel på tanks, og for mange healers, synes jeg. Siter Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Da har jeg kommet inn i Voltage på Dragonblight. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Da har jeg kommet inn i Voltage på Dragonblight. Takk for hjelpen. Gratz:) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.