Gå til innhold

Hør vakre toner på Ekeberg i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var konge :new_woot:

+ Sangene såklart :thumbup: Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel :love:

- Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men)

- Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel?

- Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo :thumbdown:

Følte også at hele programmet var litt forhastet :dontgetit: mulig det bare er meg men..

velvel, angrer ikke det minste :D T-skjorte og CD ble kjøpt :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette var konge :new_woot:

+ Sangene såklart :thumbup: Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel :love:

- Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men)

- Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel?

- Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo :thumbdown:

Følte også at hele programmet var litt forhastet :dontgetit: mulig det bare er meg men..

velvel, angrer ikke det minste :D T-skjorte og CD ble kjøpt :thumbup:

 

Herlig Konsert, men halo og metal gear var dypt savnet. :(

 

Fikk også knabbet med meg en CD og T-skjorte :)

 

Får virkelig håpe de kommer tilbake neste år (eller før!). Det skulle vært spennende om de kunne framført i det nye operahuset. :w00t:

 

men nå var det senga..

Lenke til kommentar
Dette var konge :new_woot:

+ Sangene såklart :thumbup: Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel :love:

- Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men)

- Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel?

- Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo :thumbdown:

Følte også at hele programmet var litt forhastet :dontgetit: mulig det bare er meg men..

velvel, angrer ikke det minste :D T-skjorte og CD ble kjøpt :thumbup:

 

Etter å ha snakket med en del folk i etterkant er jeg så enig så enig. Noe var ikke som det skulle i kveld. Kommer en sak på Spillverket så fort som mulig..

Lenke til kommentar

Herlig herlig!

Dette var en opplevelse!

 

Kjente gåsehuden ved flere anledninger :!:

Men som sagt tidligere var det litt skuffende at Metal Gear Solid og Halo manglet :(

 

 

Det er ihvertfall ingen tvil om at jeg skal dit igjen hvis de kommer tilbake til Norge! :thumbup:

Endret av Typho
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...