Gå til innhold

Hvor var du da flyene kræsjet i world trade center?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker den dagen godt. Meg og en kompis var akkurat gått ut døra, da jeg hørte hus-telefonen ringe. Tenkte egentlig ikke å ta den, men av en eller annen grunn så gjorde jeg det da, var mamma som ringte å sa jeg måtte se på tven, (tror kanskje det er eneste gang ho har sagt at jeg må se på tv forresten ^^) Fikk den på akkurat i tide til å si wow! før fly nr. 2 kom dundrende inn. Da fikk jeg frysninger på ryggen, å tenkte at dette er jo helt vilt! Resten av ettermiddagen ble vi sittende å se på tv :p

Lenke til kommentar
Seks timer, som jeg sa. Jeg er god. :cool:

Hvor? :p

Her:

 

OT: Hva var klokken i Norge da dette skjedde?

Mener på at det var ettermiddag eller noe sånt.

Mener å huske at det var rundt klokka 15:30-16.00.

 

Skal sjekke...

Tuesday, September 11, 2001

8:46 am – 10:28 am (UTC-4)

 

UTC er altså GMT. Norge er i GMT+1, om jeg ikke tar feil.

 

Så 13:46 norsk tid, sånn sirka, ifølge mine beregninger. :hmm:

09.00 i USA er vel 15.00 i Norge?

Lenke til kommentar
Jeg satt å så på Passions og ble irritert da sendingen ble brutt :blush:
satt hos en kompis og så på malcom i midten :p Ble irritert fordi at de avbrøt det for ekstra sending xD gikk i 6-7 klasse tror jeg :p

En av dere lyver... :p

Gikk ikke Passions på TV2 og Malcolm in the Middle på TV3 eller TV-Norge?

:hmm: mener nå at jeg satt og så på det :p men kan jo ta feil da, blander sikkert det sammen med noen annet :p

Lenke til kommentar

Nja, blir ikkje så deprimert av slikt. At USA faktisk får krigen heim for ein gangs skuld, bør dei bare forventa. Og er det så rart at folk styrter fly inn i bygningane deira når dei bomber husene til tolvåringar som likte venner og metallica? Dei har det med unødvendige kriger, dei er krigs-kriminelle og dei går ustraffa. At nokon får hevn over USA er heilt forferdelig? Det er sjølvsagt gale, men at USA bomber Nagasaki og Hiroshima er ikkje gale? All is fair, in love and war.

 

Edit: Det var litt off-topic. Var heime, såg det på TV utpå kvelden.

Endret av Frusci
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...