Gå til innhold

T610 vs T310


Anbefalte innlegg

Big forskjell!

 

T610 er rettet mot de "profesjonelle" som meg :D

T310 er rettet mot n00bs som mobileksperten

Så definisjonen på "profesjonelle" brukere er altså 14 år gamle guttunger som ennå ikke har konfirmert seg. Hmmmm. Lurer på hva definisjonen på en "nybegynner" er da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såvidt jeg vet skriver 14-åringer veldig mye SMS og da er nok T610 ubrukelig siden den er enda tregere enn T68i på dette området :-?

 

hmgf.. lagger det mye å skrive meldinger?

trodde de endelig var kvitt det problemet...

 

:grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilke behov du har, men generelt vil jeg svare nei :)

 

Ze0s: ja, den er temmelig slitsom. Gjelder ikke bare i SMS, men også i telefonbok, på WAP osv.

Den har heldigvis samme systemet som Siemens når man skriver SMS, slik at man ser hvilke bokstaver som ligger under hver tast (vet ikke om T68i har dette).

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvilke behov du har, men generelt vil jeg svare nei :)

 

Ze0s: ja, den er temmelig slitsom. Gjelder ikke bare i SMS, men også i telefonbok, på WAP osv.

Den har heldigvis samme systemet som Siemens når man skriver SMS, slik at man ser hvilke bokstaver som ligger under hver tast (vet ikke om T68i har dette).

 

alle t9ére har vel det?!? eller? Har sjekket at ordboken er prikk lik på t610 som på t68i utifra sånn som du besriver det.

Lenke til kommentar

scirocco: tviler på de har klart å forbedre hastigheten så enormt på den endelige versjonen.

 

levlex: nei, er ikke slik T9 ord-forslag-tekst jeg snakker om. De som har hatt Siemens de siste 2-3 årene kjenner til dette. Det fungerer også med T9 avslått. En av grunnene til at jeg synes Siemens er så god å skrive SMS på.

 

Når du trykker på 1-tasten i SMS, så får du opp alle tegnene under den tasten på toppen av displayet. Da ser du hvor mange trykk du trenger for å f.eks skrive '/' (slash) og du trenger faktisk ikke se på det du skriver. Veldig kjekt når du leter etter spesialtegn, slik at du bare trykker 1 gang så ser du alle bokstavene/tegnene under den tasten.

 

 

Slikt system har altså T610 også. Har ikke sett det på noen Nokia enda..

Lenke til kommentar
Når du trykker på 1-tasten i SMS, så får du opp alle tegnene under den tasten på toppen av displayet. Da ser du hvor mange trykk du trenger for å f.eks skrive '/' (slash) og du trenger faktisk ikke se på det du skriver. Veldig kjekt når du leter etter spesialtegn, slik at du bare trykker 1 gang så ser du alle bokstavene/tegnene under den tasten.

Dette er sånn det er på t68 også. Enig med deg at det er ganske praktisk og en stor forbedring fra nokia som jeg hadde før t68.

 

Hvorfor skulle ikke dem greie å forbedre hastigheten når de greide dette på t68?

 

Tøff avatar, eller hva?

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle ikke dem greie å forbedre hastigheten når de greide dette på t68?

 

Tror neppe at molna har den siste utgaven av programvaren på T610. Det kan godt hende at hastigheten forbedres, det gjorde den på T68.

 

Kan vel heller ikke vente deg noe annen kommentar fra forumets største Siemens FANBOY! :roll:

Lenke til kommentar
scirocco: tviler på de har klart å forbedre hastigheten så enormt på den endelige versjonen.

 

levlex: nei, er ikke slik T9 ord-forslag-tekst jeg snakker om. De som har hatt Siemens de siste 2-3 årene kjenner til dette. Det fungerer også med T9 avslått. En av grunnene til at jeg synes Siemens er så god å skrive SMS på.

 

Når du trykker på 1-tasten i SMS, så får du opp alle tegnene under den tasten på toppen av displayet. Da ser du hvor mange trykk du trenger for å f.eks skrive '/' (slash) og du trenger faktisk ikke se på det du skriver. Veldig kjekt når du leter etter spesialtegn, slik at du bare trykker 1 gang så ser du alle bokstavene/tegnene under den tasten.

 

 

Slikt system har altså T610 også. Har ikke sett det på noen Nokia enda..

 

Har aldri sett et slikt før,men høres svært smart ut. Har A50 et slikt? Isåfall sjekker jeg moben til noen venner og ser, for det høres ut som en sms-ers drøm! :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...