Gå til innhold

Trøbbel for C905


Anbefalte innlegg

Se på nettstedet Amobil linker til, hvis du ikke tror meg. Ser rett og slett ut som Nokias svar på Esato. Og det at amobil trykker en brukertest, utført av en av forumets største fanboys, på førstesiden, bør vel være bevis nok for de fleste. Skal jeg lage en fanboytest av en SE telefon, så ser vi om den også havner som førstesideoppslag på amobil?

 

Finnes det noen som liker Nokia uten å være fanboy her på forumet (ifølge deg)?

 

Og om du hadde gjort en brukertest av en SE mobil Amobil ikke allerede hadde testet, er jeg sikker på at de hadde satt den på førstesiden om den nådde standardene.

 

...og hvor ble det av sidene som IKKE var for Nokia glade?

 

Har alltid likt Nokia telefoner, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er noe mer enn en fan. Anbefalte nettopp en venn HTC...

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se på nettstedet Amobil linker til, hvis du ikke tror meg. Ser rett og slett ut som Nokias svar på Esato. Og det at amobil trykker en brukertest, utført av en av forumets største fanboys, på førstesiden, bør vel være bevis nok for de fleste. Skal jeg lage en fanboytest av en SE telefon, så ser vi om den også havner som førstesideoppslag på amobil?

 

Finnes det noen som liker Nokia uten å være fanboy her på forumet (ifølge deg)?

 

Og om du hadde gjort en brukertest av en SE mobil Amobil ikke allerede hadde testet, er jeg sikker på at de hadde satt den på førstesiden om den nådde standardene.

 

...og hvor ble det av sidene som IKKE var for Nokia glade?

 

Har alltid likt Nokia telefoner, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er noe mer enn en fan. Anbefalte nettopp en venn HTC...

 

Duverden. Sider som ikke er for Nokiaglade? Hva snakker du om? Har du sett på siden amobil har klippet og limt artikkelen fra?

Og hva mener du med "SE mobil amobil ikke allerede har testet?" Mener du at amobil ikke har testet telefonen jeg sikter til? Eller er det andre regler for mobiler som ikke bærer navnet Nokia? Når amobil begynner å kopierer artikler som er kritiske til Nokia fra f.eks esato.com, blir det sammenlignbart med deres artikkel angående c905. Egentlig kan dere ikke nekte for det, dere gjør krampaktige forsøk på å bortforklare fakta med patetiske angrep...

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke hatt noen av telefonene, men jeg er forhandler.. :)

 

Da må jeg virkelig si meg forbauset. Forhandlere pleier jo skylde på brukerne, men du velger altså å skylde på SE, men la meg gjette, kommer det en Nokia inn, da er det brukerfeil og vannskader. Haha... Også fanboys kan forhandle mobiltelefoner, det har vi flere eksempler på. Om du er en av de, vet jeg dog ikke, men slik du prøver å sverte et mobilmerke, så tyder mye på det. Hva med å stå frem med navnet på butikken du jobber i, slik at vi ander kan se hvor vi ikke skal handle mobiltelefoner i fremtiden?

 

 

Haha, snakker om å være bitter da.. Hvor kommer alt hatet ditt ifra? Har du ikke fått lommepenger?

 

Det går faktisk an å være ærlig, selv om du er forhandler. Grunnen til at jeg sier at SonyEricsson har mest feil er av den enkle grunn at vi sender mest SonyEricsson inn på service, og jeg kan gjerne si at Nokia kommer på en solid 2.plass. Så grow some balls og slutt å kall folk for fanboys.

 

Uansett hvilken butikk/kjede jeg jobber for så har jo det ingenting å si med tanke på valget du som kunde tar. Om du ønsker en SE C702 så selger jeg den med største smil jeg, selv om jeg har advart kunde på forhånd, dette for å gjøre så kunde ikke klikker i vinkel når det faktisk er noe feil på telefonen.

 

Ærlighet varer alltid lengst.

 

-reke

Lenke til kommentar

 

Se på nettstedet Amobil linker til, hvis du ikke tror meg. Ser rett og slett ut som Nokias svar på Esato. Og det at amobil trykker en brukertest, utført av en av forumets største fanboys, på førstesiden, bør vel være bevis nok for de fleste. Skal jeg lage en fanboytest av en SE telefon, så ser vi om den også havner som førstesideoppslag på amobil?

 

Finnes det noen som liker Nokia uten å være fanboy her på forumet (ifølge deg)?

 

Og om du hadde gjort en brukertest av en SE mobil Amobil ikke allerede hadde testet, er jeg sikker på at de hadde satt den på førstesiden om den nådde standardene.

 

...og hvor ble det av sidene som IKKE var for Nokia glade?

 

Har alltid likt Nokia telefoner, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er noe mer enn en fan. Anbefalte nettopp en venn HTC...

 

Duverden. Sider som ikke er for Nokiaglade? Hva snakker du om? Har du sett på siden amobil har klippet og limt artikkelen fra?

Og hva mener du med "SE mobil amobil ikke allerede har testet?" Mener du at amobil ikke har testet telefonen jeg sikter til? Eller er det andre regler for mobiler som ikke bærer navnet Nokia? Når amobil begynner å kopierer artikler som er kritiske til Nokia fra f.eks esato.com, blir det sammenlignbart med deres artikkel angående c905. Egentlig kan dere ikke nekte for det, dere gjør krampaktige forsøk på å bortforklare fakta med patetiske angrep...

 

 

 

Ja, jeg så på linken. Deretter spurte jeg om du visste om noen sider som ikke er for Nokia-glade. Hittil ar du nevnt Esato, som ser ut til å ikke oppdateres så ofte btw.

 

Jeg visste ikke at de hadde testet den, ellers hadde jeg selvfølgelig ikke sagt det jeg sa. Ta deg sammen! Vær litt voksen, og slutt å slenge "Nokia fanboy" over alt du går her på forumet!

 

Og som jeg sa...gjør en fair test av en interessant SE mobil hvor du nevner noe Amobil ikke har nevnt. Virker for meg som Amobil liker å sette tester av forretningstelefoner på forsiden, og ikke andre. SE har strengt tatt ike like mange slike telefoner som Nokia.

 

Mener du telefonen som er testet ikke fortjener å bli skrytt av? Han som tester sier indirekte at Nokia ikke har vært så flinke på å skru sammen mobiler opp gjennom tiden. Jeg synes ikke han virker fanboy. En fanboy skryter i fleng, uten å nevne feil.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Se på nettstedet Amobil linker til, hvis du ikke tror meg. Ser rett og slett ut som Nokias svar på Esato. Og det at amobil trykker en brukertest, utført av en av forumets største fanboys, på førstesiden, bør vel være bevis nok for de fleste. Skal jeg lage en fanboytest av en SE telefon, så ser vi om den også havner som førstesideoppslag på amobil?

 

Finnes det noen som liker Nokia uten å være fanboy her på forumet (ifølge deg)?

 

Og om du hadde gjort en brukertest av en SE mobil Amobil ikke allerede hadde testet, er jeg sikker på at de hadde satt den på førstesiden om den nådde standardene.

 

...og hvor ble det av sidene som IKKE var for Nokia glade?

 

Har alltid likt Nokia telefoner, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er noe mer enn en fan. Anbefalte nettopp en venn HTC...

 

Duverden. Sider som ikke er for Nokiaglade? Hva snakker du om? Har du sett på siden amobil har klippet og limt artikkelen fra?

Og hva mener du med "SE mobil amobil ikke allerede har testet?" Mener du at amobil ikke har testet telefonen jeg sikter til? Eller er det andre regler for mobiler som ikke bærer navnet Nokia? Når amobil begynner å kopierer artikler som er kritiske til Nokia fra f.eks esato.com, blir det sammenlignbart med deres artikkel angående c905. Egentlig kan dere ikke nekte for det, dere gjør krampaktige forsøk på å bortforklare fakta med patetiske angrep...

 

 

Ja, jeg så på linken. Deretter spurte jeg om du visste om noen sider som ikke er for Nokia-glade. Hittil ar du nevnt Esato, som ser ut til å ikke oppdateres så ofte btw.

 

Jeg visste ikke at de hadde testet den, ellers hadde jeg selvfølgelig ikke sagt det jeg sa. Ta deg sammen! Vær litt voksen, og slutt å slenge "Nokia fanboy" over alt du går her på forumet!

 

Og som jeg sa...gjør en fair test av en interessant SE mobil hvor du nevner noe Amobil ikke har nevnt. Virker for meg som Amobil liker å sette tester av forretningstelefoner på forsiden, og ikke andre. SE har strengt tatt ike like mange slike telefoner som Nokia.

 

Mener du telefonen som er testet ikke fortjener å bli skrytt av? Han som tester sier indirekte at Nokia ikke har vært så flinke på å skru sammen mobiler opp gjennom tiden. Jeg synes ikke han virker fanboy. En fanboy skryter i fleng, uten å nevne feil.

 

Jeg har hatt den glede å diskutere med vedkommende opp gjennom tiden, så jeg mener å ha dannet meg et rimelig korrekt inntrykk av vedkommende. Hvorfor tror du alle mobilsidene, utenom Esato, er Nokiavennlige? Jeg vet ikke om andre nettsteder som er like Nokiaelskende som Amobil. Utenom de som er dedikerte Nokianettsteder, men det skulle vel bare mangle? Siden amobil refererer til i sin artikkel, er et slikt nettsted, og jeg pleier også lese nettsteder som omhandler Nokia, da dette interesserer meg. Men når jeg leser på et nettsted som gir seg ut for å være nøytral, forventer jeg også at de er det. Og at forumet ikke er oversvømmet at moderatorer med fanboyinnstilling til enkelte produkter. Slik er det ikke på amobil, heller ikke i forumet. Kardinaleksemplet var den gang 6280 figurerte på markedet. Alle omtalte skandalemobilen, untatt amobil, som skrøt uhemmet av den, og ga den en 6-er i terningkast, og nektet å vedkjenne seg alle problemen i ettertid. Like så da amobil testet SE M600 og gav den en 5-er, for deretter å gi P1i en 3-er. P1i som var identisk med M600, men med 3 ganger mer internminne, aluminium chassis, større batteri, et bra kamera pluss Wifinder og GPS inkludert i salgspakken, til ca samme pris som M600. Da snakker vi fanboyisme, og vedkommende som testet denne hadde bestemt seg i utgangspunktet for slakt. På andre nettsteder fikk telefonen skryt og høye karrakterer. I ettertid ble vel terningen oppjustert til en 4-er, men å innrømme sine feil, nei det gjorde aldri amobil. Og Nokiafansen, med enkelte moderatorer som de mest lydhøre i spissen, som forøvrig aldri hadde tatt i telefonen, forsvarte amobil i sin konklusjon. Videre unnlater ofte amobil å skrive om negative ting som omhandler Nokia, eller Symbian. Hvor er artikkelen som bekjentgjør at Nokia pøser inn et milliardbeløp i Symbian for å få fart på utviklingen av nye Symbain touch? Andre nettsteder har omtalt dette, og noen har kommet til samme konklusjon som jeg, at Nokia har innsett at S60 touch ikke holder mål mot andre trykkbaserte UI.

Lenke til kommentar
Haha, snakker om å være bitter da.. Hvor kommer alt hatet ditt ifra? Har du ikke fått lommepenger?

 

Det går faktisk an å være ærlig, selv om du er forhandler. Grunnen til at jeg sier at SonyEricsson har mest feil er av den enkle grunn at vi sender mest SonyEricsson inn på service, og jeg kan gjerne si at Nokia kommer på en solid 2.plass. Så grow some balls og slutt å kall folk for fanboys.

 

Uansett hvilken butikk/kjede jeg jobber for så har jo det ingenting å si med tanke på valget du som kunde tar. Om du ønsker en SE C702 så selger jeg den med største smil jeg, selv om jeg har advart kunde på forhånd, dette for å gjøre så kunde ikke klikker i vinkel når det faktisk er noe feil på telefonen.

 

Ærlighet varer alltid lengst.

 

-reke

 

 

Din ærlighet klarer vi oss uten. Og hva får deg til å tro at jeg er bitter? Traff jeg et ømt punkt? Siden du ikke vil bekjentgjøre hvilken butikk du jobber i? Og hvem som har baller eller ei, er vel helt uinteressant? Eller mener du jenter ikke er like flinke som gutta, når det kommer til mobildiskusjoner? Det var da iallefall et ganske så diskriminerende utsagn, og skal moderatorene være konsekvente, så vanker der vel advarsel og utestengelse nå?

C702 har jeg hatt, og opplevd som en glimrende telefon. Hvorfor du har lagt denne for hat, vet jeg ikke, men kan vel skyldes at SE har en GPS telefon som fungerer bedre for mannen i gata enn de fra Finnene?

Lenke til kommentar
Haha, snakker om å være bitter da.. Hvor kommer alt hatet ditt ifra? Har du ikke fått lommepenger?

 

Det går faktisk an å være ærlig, selv om du er forhandler. Grunnen til at jeg sier at SonyEricsson har mest feil er av den enkle grunn at vi sender mest SonyEricsson inn på service, og jeg kan gjerne si at Nokia kommer på en solid 2.plass. Så grow some balls og slutt å kall folk for fanboys.

 

Uansett hvilken butikk/kjede jeg jobber for så har jo det ingenting å si med tanke på valget du som kunde tar. Om du ønsker en SE C702 så selger jeg den med største smil jeg, selv om jeg har advart kunde på forhånd, dette for å gjøre så kunde ikke klikker i vinkel når det faktisk er noe feil på telefonen.

 

Ærlighet varer alltid lengst.

 

-reke

 

 

Din ærlighet klarer vi oss uten. Og hva får deg til å tro at jeg er bitter? Traff jeg et ømt punkt? Siden du ikke vil bekjentgjøre hvilken butikk du jobber i? Og hvem som har baller eller ei, er vel helt uinteressant? Eller mener du jenter ikke er like flinke som gutta, når det kommer til mobildiskusjoner? Det var da iallefall et ganske så diskriminerende utsagn, og skal moderatorene være konsekvente, så vanker der vel advarsel og utestengelse nå?

C702 har jeg hatt, og opplevd som en glimrende telefon. Hvorfor du har lagt denne for hat, vet jeg ikke, men kan vel skyldes at SE har en GPS telefon som fungerer bedre for mannen i gata enn de fra Finnene?

 

 

Jeg jobber også i en butikk som selger mobiltelefoner, og jeg har opplevd omtrent det samme som reke. Det kommer ca. dobbelt så mange SE-telefoner inn til service som det kommer Nokia-telefoner, samtidig som det selges like mange SE-telefoner som Nokia-telefoner. Dette fenomenet har vært rimelig stabilt de siste to årene. Da snakker man altså om mange tusen solgte telefoner av hvert merke, og et stabilt 2:1-forhold på service. DOA-enheter med alvorlige software-problemer er også et mye større problem hos SE ut fra mine observasjoner, og Sony Ericsson's firmwareoppdateringsverktøy brukes ca. 10 ganger for hver gang man bruker oppdateringsverktøyet fra Nokia i butikken. Dette materialet inneholder kanskje ikke nok data til å fastslå 100 % at SE har mer feil enn Nokia, men det er nok til at jeg anbefaler foreldre, venner og kjente å holde seg langt unna SE.

Lenke til kommentar
C702 har jeg hatt, og opplevd som en glimrende telefon. Hvorfor du har lagt denne for hat, vet jeg ikke, men kan vel skyldes at SE har en GPS telefon som fungerer bedre for mannen i gata enn de fra Finnene?

 

C702 har jeg selv ikke hatt, men da min svigerfar som er byggmester skulle kjøpe mobiler til sine ansatte ble dette modellen de gikk for. Totalt kjøpte de inn 16 telefoner (i første omgang). Jeg har fulgt med slik at de fortløpende har oppdaterte firmwaren, og jeg gikk gjennom alle sammen forrige uke for å dobbelsjekke at nyeste firmware var på plass.

 

Likevel er det problemer med 14 av telefonene (slår seg av, henger seg opp, hvit skjerm, mister bluetooth-forbindelse++).

 

8 av telefonene har så langt vært på service, uten at de har blitt fikset.

 

Min svigerfar holder på med å reklamere for å heve kjøpet, er gått under 6 måneder og jeg satser på at Sony Ericsson/forhandler kommer med en minnelig løsning. Synd egentlig, fordi C702 virker jo ellers som en god mobil og da særlig at den tåler litt støv og fukt er gunstig i byggebransjen.

Lenke til kommentar

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Se på nettstedet Amobil linker til, hvis du ikke tror meg. Ser rett og slett ut som Nokias svar på Esato. Og det at amobil trykker en brukertest, utført av en av forumets største fanboys, på førstesiden, bør vel være bevis nok for de fleste. Skal jeg lage en fanboytest av en SE telefon, så ser vi om den også havner som førstesideoppslag på amobil?

 

Finnes det noen som liker Nokia uten å være fanboy her på forumet (ifølge deg)?

 

Og om du hadde gjort en brukertest av en SE mobil Amobil ikke allerede hadde testet, er jeg sikker på at de hadde satt den på førstesiden om den nådde standardene.

 

...og hvor ble det av sidene som IKKE var for Nokia glade?

 

Har alltid likt Nokia telefoner, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er noe mer enn en fan. Anbefalte nettopp en venn HTC...

 

Duverden. Sider som ikke er for Nokiaglade? Hva snakker du om? Har du sett på siden amobil har klippet og limt artikkelen fra?

Og hva mener du med "SE mobil amobil ikke allerede har testet?" Mener du at amobil ikke har testet telefonen jeg sikter til? Eller er det andre regler for mobiler som ikke bærer navnet Nokia? Når amobil begynner å kopierer artikler som er kritiske til Nokia fra f.eks esato.com, blir det sammenlignbart med deres artikkel angående c905. Egentlig kan dere ikke nekte for det, dere gjør krampaktige forsøk på å bortforklare fakta med patetiske angrep...

 

 

Ja, jeg så på linken. Deretter spurte jeg om du visste om noen sider som ikke er for Nokia-glade. Hittil ar du nevnt Esato, som ser ut til å ikke oppdateres så ofte btw.

 

Jeg visste ikke at de hadde testet den, ellers hadde jeg selvfølgelig ikke sagt det jeg sa. Ta deg sammen! Vær litt voksen, og slutt å slenge "Nokia fanboy" over alt du går her på forumet!

 

Og som jeg sa...gjør en fair test av en interessant SE mobil hvor du nevner noe Amobil ikke har nevnt. Virker for meg som Amobil liker å sette tester av forretningstelefoner på forsiden, og ikke andre. SE har strengt tatt ike like mange slike telefoner som Nokia.

 

Mener du telefonen som er testet ikke fortjener å bli skrytt av? Han som tester sier indirekte at Nokia ikke har vært så flinke på å skru sammen mobiler opp gjennom tiden. Jeg synes ikke han virker fanboy. En fanboy skryter i fleng, uten å nevne feil.

 

Hvorfor tror du alle mobilsidene, utenom Esato, er Nokiavennlige?

 

Har generelt sett at SE gjennomsnittlig har høyre score enn Nokia hos Amobil, kan ikke kommentere de tilfellene du nevner. Har ikke lest de testene.

 

Men at du sier er at alle nettsteder untatt ett er pro-Nokia? Jeg gir meg levende over og trykker på unsubscribe til denne tråden. Slik fanboyisme er idioti å legge energi i å argumentere på.

 

Kan du ikke bare la oss som liker Nokia få si at de er bra uten å hakke?

Lenke til kommentar
Men at du sier er at alle nettsteder untatt ett er pro-Nokia? Jeg gir meg levende over og trykker på unsubscribe til denne tråden. Slik fanboyisme er idioti å legge energi i å argumentere på.

 

Kan du ikke bare la oss som liker Nokia få si at de er bra uten å hakke?

 

Nei det sier jeg slettes ikke. Kan du prøve å lese en gang til? Og slutt å tillegge meg meninger jeg ikke har. Det strider garantert mot en forumregel, så nå klør det i fingeren etter å trykke "rapporter"...

Lenke til kommentar
Men at du sier er at alle nettsteder untatt ett er pro-Nokia? Jeg gir meg levende over og trykker på unsubscribe til denne tråden. Slik fanboyisme er idioti å legge energi i å argumentere på.

 

Kan du ikke bare la oss som liker Nokia få si at de er bra uten å hakke?

 

Nei det sier jeg slettes ikke. Kan du prøve å lese en gang til? Og slutt å tillegge meg meninger jeg ikke har. Det strider garantert mot en forumregel, så nå klør det i fingeren etter å trykke "rapporter"...

 

Som du ser så har hatt ett spørsmåltegn i slutten av setningen hvor du mener at han tillegger deg meninger du ikke har..

 

litt topic, jeg har hatt c905 i ett par måneder nå.. og den funker utmerket og har ikke hatt ett problem med den.. kanskje jeg er heldig, men er veldig fornøyd til med den til nå..

Lenke til kommentar
Men at du sier er at alle nettsteder untatt ett er pro-Nokia? Jeg gir meg levende over og trykker på unsubscribe til denne tråden. Slik fanboyisme er idioti å legge energi i å argumentere på.

 

Kan du ikke bare la oss som liker Nokia få si at de er bra uten å hakke?

 

Nei det sier jeg slettes ikke. Kan du prøve å lese en gang til? Og slutt å tillegge meg meninger jeg ikke har. Det strider garantert mot en forumregel, så nå klør det i fingeren etter å trykke "rapporter"...

 

Som du ser så har hatt ett spørsmåltegn i slutten av setningen hvor du mener at han tillegger deg meninger du ikke har..

 

litt topic, jeg har hatt c905 i ett par måneder nå.. og den funker utmerket og har ikke hatt ett problem med den.. kanskje jeg er heldig, men er veldig fornøyd til med den til nå..

 

Tipper brorparten av de som har C905 har samme oppfatning av telefonen. Men her på amobil blir lett bagateller blåst opp og krisemaksimert, særlig hvis det er fanboys av et annet mobilmerke som opplever bugsene. Alle telefoner, og alle andre SW-baserte duppeditter, har en eller annen gang låst seg, og man kan sikkert fremprovosere bugs om man bare leter litt. Høytalerproblemet er vel det eneste reelle problemet på denne telefonen, men som tidligere sagt, er denne for lengst fikset i produksjonslinjen. Saken er sakset fra et nettsted som tydeligvis er dedikert til Nokia, hovedsaklig. Bare se på forumet der. Ikke noe galt i slike nettsteder, besøker dem jevnlig, men at amobil sakser en artikkel fra et slikt nettsted er kritikkverdig.

Lenke til kommentar

Forhåpentlig, og ganske selvfølgelig, har brorparten av C905-eierne en enhet uten defekt. Det er dog ikke nødvendig med 50% feilprosent, eller noe i nærheten av det, for å kunne snakke om en bredtrammende feil, seriefeil eller lignende. Om 1 av 10 solgte har en feil er det også veldig mye, men selvfølgelig langt unna brorparten.

 

Angående kilden til denne saken, Dailymobile, vil jeg si meg halvveis enig i "anklagen" om dårlig kildekritikk. Dailymobile har det siste halve året vokst seg til å bli en stor aktør blant mobilnettstedene på web, mye grunnet bildelekkasjer fra flere store produsenter. En annen grunn har vært deres fyldige dekning av 5800 XM, som kan gi et inntryk av at siden favoriserer Nokia. Uansett, en såpass "dyster" artikkel som dette bør utvilsomt ha mer enn én kilde, uansett kilden.

Lenke til kommentar
Din ærlighet klarer vi oss uten. Og hva får deg til å tro at jeg er bitter? Traff jeg et ømt punkt? Siden du ikke vil bekjentgjøre hvilken butikk du jobber i? Og hvem som har baller eller ei, er vel helt uinteressant? Eller mener du jenter ikke er like flinke som gutta, når det kommer til mobildiskusjoner? Det var da iallefall et ganske så diskriminerende utsagn, og skal moderatorene være konsekvente, så vanker der vel advarsel og utestengelse nå?

C702 har jeg hatt, og opplevd som en glimrende telefon. Hvorfor du har lagt denne for hat, vet jeg ikke, men kan vel skyldes at SE har en GPS telefon som fungerer bedre for mannen i gata enn de fra Finnene?

Ettersom du ikke jobber i mobilbutikk, og ikke har noen statistikk på dette, samtidig som du gjør det helt klart i alle dine innlegg at du hater Nokia, så tror jeg mer på en som faktisk jobber i en mobilbutikk, og som HAR statistikk på dette, enn deg.

 

Når det er sagt... jeg jobber selv i mobilbutikk, og har lignende erfaring. Vi selger noe mer Nokia enn SE. Men allikevel ser vi langt flere SE telefoner med feil, og de som har hatt feil, og blitt reparert, får oftere feil på nytt. Senest i går var vi borte i et tilfelle hvor telefonen hadde vært inne tre ganger før, for forskjellige feil, hvor den nå har begynt å slå seg av helt uten grunn.

 

For å unngå å bli kalt fanboy (hvilket skjer veldig ofte når noen er uenige med deg), så kan jeg informere om at jeg har hatt både Nokia og SE telefoner... jeg er på utkikk etter en ny telefon nå, og sikler på blant annet et par SE telefoner. Eneste som holder meg tilbake, er feilraten jeg selv opplever med disse telefonene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...