Gå til innhold

Age of Conan...obs obs

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som betalte med Visa for å forhånds spille Age of conan. Jeg logget inn i dag å fikk et lite sjokk der det sto at jeg har betalt for nesten 1 år med spille tid som ikke er brukt. Så jeg ambefaler dere som kansje har gjort den samme tabben som meg å logge inn å bare sjekke dette!!. For å være helt sikre. 1000kr er sure penger.... :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For dere som betalte med Visa for å forhånds spille Age of conan. Jeg logget inn i dag å fikk et lite sjokk der det sto at jeg har betalt for nesten 1 år med spille tid som ikke er brukt. Så jeg ambefaler dere som kansje har gjort den samme tabben som meg å logge inn å bare sjekke dette!!. For å være helt sikre. 1000kr er sure penger.... :no:

kødder du?! det der var surt ass. hva slags spill er det egentlig?

Skrevet

Det er et MMO. Man kan velge mellom å betale for 3 mnd., 6 mnd eller 12 mnd. om jeg husker riktig.

Trådstarter: Du har nok vært for kjapp og trykket på 12 mnd. istedenfor 3.

Du kan jo også prøve å kontakte support avdelingen dems, kanskje de kan hjelpe deg. Om du ikke har logget på ennå, så ikke logg på. Da kan du hevde at du ikke har tatt i bruk produktet/kontoen ennå.

Skrevet

Hvordan klarte du å betale 1000kr når du forhåndsbestilte spillet uten å få det med deg? Eller fikk du ikke denne spilletiden gratis?

Hvordan kan det foresten være "sure penger", når det er evigheter siden du brukte disse pengene, uten at du engang husker det?

Skrevet

Det er et MMO. Man kan velge mellom å betale for 3 mnd., 6 mnd eller 12 mnd. om jeg husker riktig.

Trådstarter: Du har nok vært for kjapp og trykket på 12 mnd. istedenfor 3.

Du kan jo også prøve å kontakte support avdelingen dems, kanskje de kan hjelpe deg. Om du ikke har logget på ennå, så ikke logg på. Da kan du hevde at du ikke har tatt i bruk produktet/kontoen ennå.

Nai jeg spillte liksom i en mnd. Men jeg kjøpte 3 dagers forsprang å så kjøpte jeg game card (time card). Så det jeg gjorde når jeg kjøpte 3 dagers forsprang var å subscibe på spile.Så nå har de trekt i ca 1 år etter time carde gikk ut. Så det er vel jeg som har hold serverene oppe :!: . Men, Men...

Skrevet
Hvordan klarte du å betale 1000kr når du forhåndsbestilte spillet uten å få det med deg? Eller fikk du ikke denne spilletiden gratis?

Hvordan kan det foresten være "sure penger", når det er evigheter siden du brukte disse pengene, uten at du engang husker det?

Jeg har ikke vist at jeg har betalt 120kr hver mnd...eneste jeg brukte Visa på var å betale 3dagers forsprang. Men ut at jeg viste det har de trekt meg i ca 1 år nå. Det var jo bare flaks at jeg logga inn i dag på accounten min får å se om de var oppe å gikk forsatt. Så jeg kaller det sure penger når de har trukket meg hver mnd. Å jeg har ikke spillt en gang.

Skrevet

Det virke så du glemte å kansellere din subscription etter at du sluttet å spille. Er i utgangspunktet ikke deres feil.

Men dersom du ikke har logget deg inn en eneste dag i løpet av ett år så kan du prøve å kontakte dem å høre om du får noe refundert.

Skrevet
Det virke så du glemte å kansellere din subscription etter at du sluttet å spille. Er i utgangspunktet ikke deres feil.

Men dersom du ikke har logget deg inn en eneste dag i løpet av ett år så kan du prøve å kontakte dem å høre om du får noe refundert.

Nai jeg sier ikke at det er funcom's feil dette er min feil. Men jeg vil bare advare vist det er andre som har gjort det samme som meg. Så jeg tror ikke det blir noe refundering :thumbup:

Skrevet

Jeg synes det er idiotisk med slike abonnement som starter uten at du har valgt det selv. De tar det som en selvfølge at du vil spille videre, derfor tar de vare på Visa informasjonen din, og trekker automatisk.

Blir akkurat det samme som Xbox Live abonnementet mitt. Jeg velgte å betale for 1 måned, og da starter de å trekke for HVER måned.

Skrevet
Blir akkurat det samme som Xbox Live abonnementet mitt. Jeg velgte å betale for 1 måned, og da starter de å trekke for HVER måned.

Men valget ditt var jo å betale en gang i måneden istedenfor en gang hver tredje eller sjette måned.

Skrevet
Det har jeg å. Har du ikke nettbank hvor du ser dette automatisk? Bankbrev som kommer i posten? Dette høres rart ut.

Nop, bruker ikke nettbanken å jeg betalte med visa kort å da får du ikke regning heller.

Skrevet

Du kan da fint se hvor mye som går ut av din konto på nettbank, så om du bruker nettbanken aktivt eller ikke skal ikke spille noen rolle.

Jeg kan ikke fåtte og begripe at du ikke ser mer på forbruket ditt. Ikke for å være frekk, men hvor gammel er du?

Skrevet
Jeg synes det er idiotisk med slike abonnement som starter uten at du har valgt det selv. De tar det som en selvfølge at du vil spille videre, derfor tar de vare på Visa informasjonen din, og trekker automatisk.

Sånn er det jo på alle abonnomenter..

Du kan jo selv avslutte kontoen din med en gang du har betalt for 1 mnde. kontoen vil forsatt være åpen de 30 dagene feks.

Jeg vil heller at de skal betale automatisk for en ny mnde når min har gått ut.

Skrevet

Hvis man legger inn visa kortet sitt og betaler for en periode,så vil dette pågå til man avslutter det finansielle samarbeidet, slik funker alle onlinespill og andre abonneringer her i livet ;)

Skrevet

Dette er nok fullt og helt din egen feil. Det gjelder å lese hva som står i avtalen slik at du selv vet at du må si opp spillet når du har lagt det på hylla.

Når jeg tenker meg om, så har jeg ett NetCom abonnement jeg burde ha stoppet :!:

Skrevet

Lurer selv på hvor mange i Norge som har støttemedlemskap i SATS (betaler, men trener ikke)

Tror nok SATS er fornøyde her...men back on topic:

Systemet er nok slik at det fortsetter å trekke penger frem til man avslutter avtalen, og du får per dags dato ikke lov til å spille før du har startet å betale, så er helt naturlig.

Er jo litt synd at du ikke oppdaget dette før, men men, nå har du ihvertfall veteranstatus i AoC, uten å ha spilt på en god stund, så kan nyte godt av godene når/hvis de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...