Gå til innhold

Skryt til Netshop


Anbefalte innlegg

Synes det blir veldig mye negativt om butikkene i denne delen av forumet, så derfor tenkte jeg en positiv erfaring og litt skryt kunne være på sin plass. Jeg sendte inn en prosessor - en E6400 - til returavdelingen hos Netshop, men hørte så aldri noen ting. Noe irritert på at det skulle ta så lang tid sendte jeg i går kveld en mail der jeg etterlyste den. I dag morges fikk en mail fra Netshop der de beklaget det inntrufne og at de dessverre ikke fant prosessoren min, men at en nye E7400 var på vei i posten.

 

I og med at prosessoren nesten var to år gammel fryktet jeg at Netshop skulle forsøke å trenere saken. Jeg har alltid vært fornøyd med Netshop, men en tar jo til seg alt negativt andre har å si. Skulle jo være en selvfølge at slike ting ryddes opp i, men jeg er svært fornøyd med at det gikk så raskt og smertefritt. Så kudos til Netshop for å være raske og imøtekommende, jeg kommer ihvertfall til å fortsette å handle hos dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... jeg sendte inn disken min og den klarte de å mista.. sa jeg ville ha pengene tilbake da jeg heller vil kjøpe ny disk litt senere, da jeg uansett har måtte installere nytt os på en annen disk grunnet at det tok over 1 mnd før de i det hele tatt kunne gi meg et ordentlig svar.

 

venter fortsatt på pengene for frakt

Lenke til kommentar

Rask? Rask til å rote bort CPUen? Dette belyser to problemer som jeg ikke ville skrytt mye av:

 

1. De roter bort ting

2. De tar ikke kontakt med kunde på eget initiativ (for å rydde opp)

 

Selvfølgelig kan alle rote bort ting, og gjøre feil men i dette tilfellet er det gjort mere enn en feil. Og DET har vært en stor gjenganger i de siste sakene mot Netshop. En rekke feil i samme sak som vitner om null rutine. Jeg har vanskelig for å tro at de gjør alle disse feilene uten å vite noe som helst om det. I såfall er det på tide at sjefen tar en titt på rutinene og om de blir fulgt.

 

Edit: Leif tok seg en tur

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan alle rote bort ting, og gjøre feil men i dette tilfellet er det gjort mere enn en feil.

 

Alle nettbutikkene har en viss feilprosent, og min erfaring er også at Netshop loker litt mer enn andre. Men det som for meg skiller en god nettbutikk fra en dårlig er hvordan de håndterer feil når de først oppstår. Denne gangen valgte Netshop en god måte å løse saken på, og det er jeg enig med trådstarter at de fortjener litt skryt for. ;)

Lenke til kommentar

khare tok poenget. Selvfølgelig er jeg ikke fornøyd med at de rotet vekk min vare, det skulle aldri skjedd til å begynne med. Men av erfaring vet jeg at sånne feil skjer, og det er ikke alltid man er klar over dem før man får dem påpekt. Det jeg synes de fortjener skryt for er at de faktisk innrømte forholdet, ingen dumme unnskyldninger, og at de ryddet opp i saken. Det er nå faktisk ingen selvfølge hos mange butikker, on- som offline.

Lenke til kommentar

Dette er jo en side for både ros og ris. Du synes vel ikke at man skal utelate risen og bare beholde rosen :-)? Det er klart at det finnes både gode og dårlige erfaringer med netshop, og at begge deler er viktig å få vite om. Selv er jeg skeptisk til å bruke netshop fremover, men det er mitt valg.

Lenke til kommentar

Epost er et veldig skjørt medium og jeg regner med at alle de epostadressene får sin andel med spam og lignende slik at hissige spamfiltre godt kan finne på å sperre eposten din.

 

Anbefaler deg å ringe.

 

Jeg tror at Netshop selv vet at de ikke er tjent med å prøve å lure en kunde for en skarve hundrelapp eller to og derfor mer enn gjerne vil gjøre opp for seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Søstra til dama mi fikk omsider bekreftet at hu får tilbake pengene for en pc hu kjøpte der for 7 måneder siden. Allerede etter 3 uker sendte hu den inn for andre gang og uten at de reparerte feilen, sendte de den tilbake igjen. Det ble da sagt at de ville heve kjøpet og 6 måneder og utallige mailer og telefoner senere, fikk de omsider beskjeden om at de skulle få pengene tilbake.

Selv har jeg kjøpt pc-deler der flere ganger før, men aldri måttet sende noe tilbake og har derfor vært relativt fornøyd.

Men på grunnlag av saken jeg nevnte over her, kommer jeg aldri til å handle noe derifra igjen.

Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke de fortjener skryt når de presterer å rote bort en prosessor..

Det er vel heller sløvt av dem, eller hur ?

 

Bra du er fornøyd altså, ingenting som er bedre enn det,

men det må være lov å stille seg litt skeptiske til et selskap som til stadighet roter bort og rett og slett glemmer å gjøre jobben sin.

Lenke til kommentar
Synes det blir veldig mye negativt om butikkene i denne delen av forumet, så derfor tenkte jeg en positiv erfaring og litt skryt kunne være på sin plass. Jeg sendte inn en prosessor - en E6400 - til returavdelingen hos Netshop, men hørte så aldri noen ting. Noe irritert på at det skulle ta så lang tid sendte jeg i går kveld en mail der jeg etterlyste den. I dag morges fikk en mail fra Netshop der de beklaget det inntrufne og at de dessverre ikke fant prosessoren min, men at en nye E7400 var på vei i posten.

 

I og med at prosessoren nesten var to år gammel fryktet jeg at Netshop skulle forsøke å trenere saken. Jeg har alltid vært fornøyd med Netshop, men en tar jo til seg alt negativt andre har å si. Skulle jo være en selvfølge at slike ting ryddes opp i, men jeg er svært fornøyd med at det gikk så raskt og smertefritt. Så kudos til Netshop for å være raske og imøtekommende, jeg kommer ihvertfall til å fortsette å handle hos dem.

 

Så de rotet bor prosessoren du sendte inn og ga ingen tilbakemelding til deg. At de da ryddet opp i saken når du tok kontakt er et minimum av kundeservice.

Endret av Amriden
Lenke til kommentar

Voldsomt til skepsis det er her da!

 

Jeg er enig med trådstarter! Alle kan gjøre feil, og at de da på eget initiativ sender en større prossessor i retur er kjempebra! Som Trådstarter sier, det er ikke sikkert de selv visste at en feil var skjedd før trådstarter tok kontakt.

Lenke til kommentar

At de sender en større prosessorr skyldes nok faktumet at det ikke er mulig å skaffe en E6400 lengre. Og på to år er prisene sunket så pass dramatisk at de faktisk tjener på å sende en større prosessor enn å gi trådstarter tilbake det han betalte for den for 2 år siden.

 

Den eneste fjæren i hatten de fortjener her er at de faktisk ordnet opp til slutt.

 

PS: Jeg synes faktisk den som fortjener skryt her er trådstarter som har storsinn nok til å være fornøyd med servicen til Netshop og ikke starter en svertekampanje.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...