Gå til innhold

Er Sony Ericsson P800 en mobil som er verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Sony Ericsson P800 en mobil som er verdt pengene? :shrug:

 

Ja. Og dersom du er interessert, så har jeg en liggendes som er til salgs.. den er brukt i 1 uke ca., og alt originalt utstyr samt kjøpskvittering/eske osv. er selvsagt inkludert.

 

har 2stk her, så.. må nesten kvitte meg med 1 =)

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å IKKE kjøpe P800, den er en "nydelig" mobil, om jeg får si det slik :D

 

Neida, men jeg har lenge hatt det for meg at jeg skal ha en mobil "mer spekket" med teknologi enn P800.

Dette har vist seg å være idioti, ettersom P800 har alt.

Eneste som holdt meg igjen fra å kjøpe den var at den hadde så lite plass (dette var før jeg fant ut at den hadde memory stick), noe som også viste seg å være bullshit..

Hmm, føler sterkt for å kjøpe den, men har liksom ikke penger (problem?), hehe

Jeg råder uansett den som har råd til å kjøpe, tviler på du finner bedre mobil med det første..

Men vi får se vilken mob jeg ender opp md til slutt.. (kommer jo ann på når Z1010 kommer da ;))

Jeg sier tvi, tvi, og lykke til dem som skal kjøpe seg ny mob.

Lenke til kommentar

Unnskyld, jeg mener ikke å spamme eller noe her, men jeg synes faktisk den er ganske så liten(!) :)

Dette er grunnet den så enorm ut på alle bildene før den kom ut, og ble da mye mindre da jeg så den i virkeligheten.

Lurer på om noen andre føler det samme.. hehe

 

Dette er faktisk en god idè, viss du følger med på mobil-teknologien og har en drøm om (f.eks) kjøpe en sx1, og fremstiller deg at den er enorm, vil du bli ganske så fornøyd når du kjøper den.. ;)

Lenke til kommentar
bidz: Hvorfor har du to p800? :shrug:  Tror jeg kjøper en i butikken, fordi det er nermere og da kan jeg få forsikkring på den også! :D

Hvor mye hadde du solgt den for da?

 

har 2stk. pga at jeg kjøpte en ganske tidlig, og så vant jeg en i en konkurranse nettopp.. tenkte 5500kr for den - men den ble nettopp solgt faktisk.. de koster jo rundt 7000 i normale butikker.. Så da blir det nok T610 når den kommer som liten/vanlig tlf, og P800 som lekesak osv :)

Lenke til kommentar
Tadcomp skrev:

Tja, hva er det egentlig du ikke kan gjøre med en P800?

 

Du kan ikke opprette og redigere dokumenter i Excel og Word. Bortsett fra det er P800 helt konge og vel verdt pengene. Den store trykkfølsomme skjermen er så mye bedre enn det bittelille vinduet du blir sperret inne i på andre telefoner.

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt denne telefonen, men solgte den litt før det hadde gått to uker.

 

Hvorfor? P800 er på ingen måte en dårlig telefon, men det var noen vesentlige punkter som irriterte meg.

 

- Ikke regn med å kunne betjene telefonen med én hånd!

- Telefonen har to moduser, lukket og åpen tilstand. Ingen av disse er optimale, og lukket modus burde uten tvil vært utviklet ytterligere.

- Personlig synes jeg telefonen ble noe stor, for ikke snakke om stygg og klumpete. Jeg anbefaler alle brukere å fjerne tastaturet og bruke det virtuelle. Dette bedrer uten tvil telefonens utseende.

- Mangler T9

- Dyre minnekort

 

En annen ting som irriterte meg, som venstrehendt, er at indikatoren som viser hvor langt opp/ned du befinner deg (som i Internet Explorer osv.) er plassert på høyre side, og så fikk jeg vet ikke kan "flyttes" til venstre. På denne måten endte jeg opp med å ha hele hånden over skjermen når jeg skulle "bla" med nedover, og kunne dermed ikke så hvor langt ned jeg hadde kommer...

 

Ellers vil jeg si at batterikapasiteten var ganske så bra, headset bra, og docking med lademulighet genial.

Lenke til kommentar

En annen ting som irriterte meg, som venstrehendt, er at indikatoren som viser hvor langt opp/ned du befinner deg (som i Internet Explorer osv.) er plassert på høyre side, og så fikk jeg vet ikke kan "flyttes" til venstre. På denne måten endte jeg opp med å ha hele hånden over skjermen når jeg skulle "bla" med nedover, og kunne dermed ikke så hvor langt ned jeg hadde kommer...

 

Høyre hånden din, henger den bare og slenger den? jeg klarer fint å bruke min venstre hånd til "småjobber" som den du beskriver.... (og jeg er høyrehendt)

 

Ellers henger jeg meg på de som mener telefonen er verdt pengene, for den har stort sett alt... (T9 hadde sikkert hvert greit og ha..) :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...