Gå til innhold

Post-apokalyptiske spill. Hvilken gir deg en spillrelatert utløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres favoritter? Sleng gjerne opp en liten film anbefaling og, men, som sagt, hovedsaklig spill. Ser gjerne på dette som en anbefalingstråd, men det er hovedsaklig en: "Hva er ditt postapokalyptiske favorittspill?" (Hjelp meg med ordelingen her. Faen.)

Bare for å få menneskene i gang, slenger jeg opp Fallout serien, som med sine øde marker, ensome mennesker og futile strev etter å gjennopprette sivilisisasjon omtrent fikk det til å gå for meg i buksene mine. Gjentatte ganger.

Skriv i vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fallout 3 - ingen over og ingen ved siden. Ok, nå skal jeg være ærlig og si at dette er det eneste postapokalyptiske spill jeg har spilt (bortsett fra at jeg har begynt på Fallout 1), men det har en helt fantastisk stemning!

Dette må vel være den beste spilltraileren noensinne?

Skrevet

Snakker vi post-apokalyptisk film kommer vi ikke utenom Mad Max 2. Enkelt og greit. ;)

Snakker vi spill har jeg bare spilt Fallout-serien, så jeg setter en knapp på Fallout 2. Fallout 3 er svært bra, men likte ikke at man kan løpe rett gjennom fiendene. Det ble for irriterende i nærkamp da det ble veldig vanskelig å holde seg akkurat nært nok til å treffe uten å gå gjennom dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...