Gå til innhold

Lag spikes uten dårlig Ms / fps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger nå på

127 ms og 24 fps

Men når jeg er inne i spillet får jeg often lag små hoppete plagsome lag -.-

jeg har en urgammel Pc skjerm og lurer på om dette kan være grunnen til at jeg får det,

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24 FPS er ikke veldig bra for å være ærlig.

Ville vært vanskelig å raide med det etc., og FPSen din dropper når skjermkortet ditt må laste inn nye ting (hvis du beveger deg generelt) eller hvis det er mange andre spillere rundt deg (spesielt da vil FPSen din gå ned).

Skjermen har nok ingenting med saken å gjøre.

Skrevet

Ville vært vanskelig å raide med det etc., og FPSen din dropper når skjermkortet ditt må laste inn nye ting (hvis du beveger deg generelt) eller hvis det er mange andre spillere rundt deg (spesielt da vil FPSen din gå ned).

=/ jeg var hos en kompis får ikke lenge siden og lanet litt

hadde rundtomkring den samme fps'en og var ikke så mye som nå =/

vet ikke engang hva jeg skal gjøre får og få det til og slutte :( jeg har generelt bra pc kjøpte den ifjor og kjører meg veldig lite grafikker bare får og være sikker :( *Cry*

Skrevet

Er selv noe merkelig med nettverket mitt (! Merkes kun i CoD4 for meg).

"hadde rundtomkring den samme fps'en og var ikke så mye som nå =/" mener du at du ikke hadde like mye lagg-spikes? I såfall er det nettverket ditt som er ustabilt.

Skrevet

Er ikke så vanskelig å raide med akkurat.

Jeg raida i et par år med 12-15 fps, gikk helt greit :p

Var ikke optimalt, men gikk helt greit.

Skrevet

Kan vell bruke en nett-speedometer ( http://www.it-avisen.no/speedometeret/ ) for å se om du kanskje har mindre hastighet enn du burde. Får å se om noe blir blocket må vell du inn på Routeren. Bruker du trådløs internett eller kabel? Jeg får vertfall ganske store lag-spikes når jeg bruker trådløst. Vet ikke helt hvorfor, men har vell med rekkevidde, hvor routeren er plassert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...