Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

deprimert, får ikke dame!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Ligger virkelig litt i det du skrev der Useless. Gutta som er care/gir faen osv, får ganske bra fart hos jentene. Men selvfølgelig, jeg tror det slår ann å være litt "loverboy" og være smilende og glad og ha høy selvtillit også.

jada, så lenge man ikke virker desperat på noen måte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_danny_*

hmm....det merkelig er at jeg faktisk ikke har så veldig dårlig selvtillit, selv om den kunne vært bedre!?(jeg er som nevnt tidligere veldig åpen og liker å snakke med folk hvis jeg er i rett humør)

 

Tingen er at jeg ikke engang får tid til å vise noe som helst før jentene mister interesse!? Kanskje det er noe rart med utseende mitt(som ikke syntes på bilde) som avskrekker jenter......høres rart ut, men tenker faktisk ofte slik!!!

 

Det hender at jeg får tegn av jenter på byen av at de er interessert(spesielt eldre jenter/kvinner), men da er jeg ofte så feig at jeg på en måte viser litt "gi faen" instilling....men da tror de jo at jeg ikke er interessert i det hele tatt!?

 

Skjønner ikke helt åssen man skal klare å holde den "gi faen" instillingen uten at jenta tror at du ikke er interessert i det hele tatt!? For meg er det naturlig å være hyggelig og prate når jeg møter nye mennesker(som jeg finner interessante), uansett om det er en jente eller gutt!!!

 

Grunnen til at jeg ikke giddere engang å prøve å sjekke damer mer på byen, er for det at det er så utrlig vanskelig å holde på dem. Jeg er rett og slett ikke kreativ nok til å holde på dem....hva skal jeg lissom preike om hele kvelden!? Føler jo at det er nettopp JEG som må stå for pratinga, siden jenter ofte bare står der uten å si noe særlig i det hele tatt!!???

 

men men....jeg får vell heller fokusere på de andre verdiene i livet mitt og heller håper at et mirakel skal skje en dag :p

Lenke til kommentar

Du må virkelig prøve å ikke tenke så mye, tror jeg. Dra på byen, ikke tenk på hva som kan gå galt eller hva du må gjøre. Bare vær deg selv, og snakk med folk. Vær sosial. Utifra det du sier om deg selv virker det ikke ut som det er så mye galt med deg, bortsett fra litt med selvtillit.

Lenke til kommentar

Skremmende. Førsteinnlegget kunne jeg nesten ha skrevet selv :( Dog, jeg ser ikke så bra ut som TS i det hele tatt!

 

Men, å ikke/aldri får seg noe... Klart man bli deprimert av det, også så mye at man gjerne vil til psykolog. (Jeg vurderer det iallefall, men "skal ha" sovepillene mine først.)

Lenke til kommentar

enig med det noen skrev oppe her: reis litt rundt!

du sier at du interesserer deg for å reise rundt og ta bilder. prøv å finn noe slags gruppe som driver med dette...

jeg har ikke så mye peiling på sånt :p men vet du kan fks melde deg som frivillig og undervise i asia/afrika og sånn.. sikkert fler mennesker som reiser sammen....

skaff deg en jobb på et herberge i utlandet...

meld deg på bar-kurs i syden..

vet ikke jeg.. er vel bare å undersøke.

eller bare meld deg inn i noe her i norge... det skal visst funke bra :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
Tja, kanskje på tide med nye jaktmarker? Prøvd å skaffe deg type?

 

HA HA....tror ikke deg nei!!!!

 

Men tror jeg vet hva som er problemet; jeg har litt anderledes utseende, det vill si.,brede kjever og litt kraftig bein/hofter!!

 

Merker at når jeg rocker på byen så ser alltid jenter ned på beina/hoftene mine er deretter ser ut til å miste interessen :hrm:

 

høres merkelig ut kanskje, men tror faktisk det ikke er alt for langt unda sannheten!!!

Lenke til kommentar
Men tror jeg vet hva som er problemet; jeg har litt anderledes utseende, det vill si.,brede kjever og litt kraftig bein/hofter!!

 

Merker at når jeg rocker på byen så ser alltid jenter ned på beina/hoftene mine er deretter ser ut til å miste interessen :hrm:

 

høres merkelig ut kanskje, men tror faktisk det ikke er alt for langt unda sannheten!!!

Hehe, jeg tror du innbiller deg det. Men det kan hende de oppfatter på kroppspråket ditt at du er usikker på deg selv/kroppen din som etter din mening er "annerledes". Det er sagt mange ganger før, men selvsikkerhet er noe nesten alle liker. Det ser ikke ut som det er noe galt med kroppen din på bildet du posta. Også tror jeg du er for desperat. Og med tanke på at du lagde denne tråden i Seksualitet, ikke Samliv og relasjoner, er det ikke umulig at du må innse at jenter/damer ikke bare er til for å ha sex ...

 

Ikke så mye nytt som sto i dette innlegget, heller en liten oppsummering.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*

har et godt eksempel fra i går faktisk, en jente(ganske fin egentlig) kom bort og spurte om hun hadde sett meg før.

 

Jeg svarte, trukke det ,og viste egentlig ikke alt for mye interesse(så tror ikke jeg viser at jeg er desperat), men så kom hun tilbake igjen litt senere og da tenkte jeg å prøve å si et par ord da, men neida, før jeg i det hele tatt rakk å sette igang en samtale, så forsvant hun :hmm:

 

Kan ikke bare uttykke hvor mange ganger lignene episoder har skjedd. Jeg har ikke dårlig ånde, så kanskje jeg lukter vondt :rofl: (men tvilsomt, siden jeg er ganske renslig)

 

Syntes jeg i hvert fall skal få en sjanse til å slå av en samtale!!!

Lenke til kommentar
har et godt eksempel fra i går faktisk, en jente(ganske fin egentlig) kom bort og spurte om hun hadde sett meg før.

 

Jeg svarte, trukke det ,og viste egentlig ikke alt for mye interesse(så tror ikke jeg viser at jeg er desperat), men så kom hun tilbake igjen litt senere og da tenkte jeg å prøve å si et par ord da, men neida, før jeg i det hele tatt rakk å sette igang en samtale, så forsvant hun :hmm:

 

Kan ikke bare uttykke hvor mange ganger lignene episoder har skjedd. Jeg har ikke dårlig ånde, så kanskje jeg lukter vondt :rofl: (men tvilsomt, siden jeg er ganske renslig)

 

Syntes jeg i hvert fall skal få en sjanse til å slå av en samtale!!!

 

 

Dette bunner nok ut i kroppspråk snarere enn utseende. Men det er poengløst i å forklare det nærmere uten å konkret vite hvordan du går frem. I tillegg hjelper det ofte å ha noe interessant å åpne samtalen med.

 

Dette er en egen vitenskap, som det er blitt påpekt tidligere. Du har alle muligheter til å bli en ekspert med damer, kreves bare innsats fra din side utover syting.

Endret av johnx2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...