Gå til innhold

Komentartråd: Kabinett prosjekt: A-51

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil det bli noen form for ventilasjon el. som skal få varm luft UT av kabinettet ? :)

Ser bare vifter som blåser inn ...

BTW: Tøfft prosjekt :) Gleder meg til å se det ferdig ;)

Blir en vifte i topp, og en vifte i bunnen som blåser luft ut, samt den lille viften som sitter på hvovedkortbrettet :)

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvor man får kjøpt et hovedkortbrett? Utenom microplex, netshop og digital impuls :) Og helst norsk ^^

Endret av Razy
Skrevet

Har bare sett hovedkortbrett hos de butikkene du nevner, men du kan jo ta et brett fra et gammelt kabinett. Du finner sikkert ett hos nærmeste el-retur mottak :)

Skrevet

Helst i Norge, ja. Men hvis det blir et nødstilfelle kan jeg sikkert bestille fra utlandet :)

Alle de nettbutikkene i Norge er utsolgt, og dem får ikke inn før i april. Synes det er litt lenge å vente, men man blir vel nødt til å smøre seg med tålmodighet ^^

Skrevet
Var det så lurt å lage hull til hele viften?

Hvordan har du tenkt å få festet den nå?

Var faktisk planlagt å sage hull til hele viften :) Jeg finner sikkert en lur måte å feste viften på ^^

Skrevet (endret)

Kan dekke fronten med gitter, og feste vifta i gitteret. Evt. utvide hullet litt og bruke en litt større vifte på 14cm elns.

Endret av KongKake
Skrevet
Kan dekke fronten med gitter, og feste vifta i gitteret. Evt. utvide hullet litt og bruke en litt større vifte på 14cm elns.

Skal plasseres en 140mm der, også skal jeg lage noe lurt ;) Og hvordan vifta skal festen har jeg allerede funnet ut. Men orker ikke forklare, pågrunn av at jeg er dårlig å forklare ting :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...