Gå til innhold

HTC TYTN Problem


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nylig kjøpt en HTC TYTN (1) og alt fungerer som det skal. Jeg har bare ett stort problem:

Lyden fungerer ikke. Når jeg snakker med noen hører de meg og jeg hører de, men hvis jeg skal

spille av en sang eller video etc på media player så hører jeg ikke noe. Hvis noen ringer meg

hører jeg heller ikke ringetonen. Virker som om det er ei innstilling men har prøvd alt og finner ikke noe mer ut av det. Jeg har skrudd volumet på fullt. Hvis jeg snakker med noen hører jeg de, men hvis jeg tar på høytaler vlit de borte...Er høytalern ødelagt eller kan det være innstilling? Vært greit med ett kjapt svar=)

Endret av Johnle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har nylig kjøpt en HTC TYTN (1) og alt fungerer som det skal. Jeg har bare ett stort problem:

Lyden fungerer ikke. Når jeg snakker med noen hører de meg og jeg hører de, men hvis jeg skal

spille av en sang eller video etc på media player så hører jeg ikke noe. Hvis noen ringer meg

hører jeg heller ikke ringetonen. Virker som om det er ei innstilling men har prøvd alt og finner ikke noe mer ut av det. Jeg har skrudd volumet på fullt. Hvis jeg snakker med noen hører jeg de, men hvis jeg tar på høytaler vlit de borte...Er høytalern ødelagt eller kan det være innstilling? Vært greit med ett kjapt svar=)

 

Det er mest sansynleg høgtalarane så ikkje virkar. Det at du ikkje kan spele av ein sang men kan snakke med folk er ganske logisk. Det er forde du mest sansynleg har 2 høytalerar på mobilen og derfor er det bare den eine som virker, altså den som du har intil øyre under tlf. samtale. Men vis du nettop har kjøpt så kan du jo klage på han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...