Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg bestillte på mandag en ny maskin i deler fra komplett.no blant annet en: XFX GeForce GTX 260 896MB 2 dager etter at jeg bestillte falt mesteparten av GPU en god del i pris. Kortet jeg bestillte falt fra 2000,- til 1.676,-. Nå etter prisfallet kunne jeg heller tenke meg å gå for en noe bedre: XFX GeForce GTX 260 896MB Black Edition Jeg valgte å hente varene ved Kompletts Pick-up-point i sandefjord, jeg har fått bedskje at varene er klare til å hentes men jeg har ikke gjort dette ennå. Jeg lurer på vilke rettigheter jeg har. Har jeg rett til å returnere kortet til den prisen jeg betalte for det (2000,-) eller kun til den prisen det nå selges for (1.676,-)? Jeg har sendt en mail til [email protected] nå i dag, men siden jeg sendte etter arbeidstid har jeg ikke fått svar ennå. Endret 11. mars 2009 av Slettet-lQle7N2M
Gjest Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ja, hvor? EDIT: Nærmeste jeg finner: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375311 Endret 11. mars 2009 av Gjest
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 MY BAD!!! Av en eller annen grunn hviser komplett.no priser uten MVA nar du er logget inn men med det nar du er logget inn. Man do i feel like an idiot
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Selv om det hele var en misfortåelse av meg er jeg likevel interesert i om neon hvet hva som skjer hvis noe som det jeg beskrev faktisk skjer.
learntofly Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Sist jeg kjøpte mobil, så falt denne i pris innen den ble sendt (var ikke på lager). Sendte mail til Amentio, og de refunderte mellomlegget uten diskusjon. Tror dette er ganske vanlig praksis.
Loko Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Kjøpt er kjøpt og du har ingen rettigheter til å kreve mellomlegget. Dog bruker en del butikker å gi deg tilbake mellomlegget de to første ukene etter kjøp, siden du da likevell kan bruke angreretten din og bestille på nytt.
freonor Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Angrerett. Kjøpt er kjøpt, men du kan angre så mye du vil. Da har du krav på å få refundert beløpet.
Rookie_NO Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Jupp, som freonor sier. Det eneste de kan trekke fra kjøpssummen er fraktkostnader. Med hentested i hentebu ville jeg tro dette var tilnærmet lik 0,-
Emancipate Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 MY BAD!!!Av en eller annen grunn hviser komplett.no priser uten MVA nar du er logget inn men med det nar du er logget inn. Man do i feel like an idiot Det er ulovlig å oppgi priser uten MVA uten å oppgi priser med MVA minst like tydelig, i markedsføring rettet mot forbruker.
Mortis360 Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Eller at han har kommet borti/valgt at prisene skal vises uten mons når han er innlogget. ~ Mortis360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå