Gå til innhold

Hvorfor må jeg alltid logge inn to ganger på Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplever ofte at jeg også må logge inn to ganger, dersom jeg kun trykker enter på logg-inn siden etter å ha skrevet inn brukernavn og passord. Dersom jeg trykker på knappen "Logg Inn", ordner det hele seg derimot med en gang. Forresten tror jeg denne tråden ville gjort seg bedre i "Tilbakemeldinger til forumet", bare som et apropo. Som et tips, hvorfor ikke huke av for "Husk meg" når du logger inn, så slipper du å slite med dette problemet hele tiden?

Lenke til kommentar
Jeg må logge inn to ganger de gangene jeg er på diskusjon.no på mobilen. Og det er ekstra irriterende, for det tar lengre tid å skrive på mobil enn det ville gjort med pc-tastatur.

 

Du er ikke alene, men jeg gir alltid opp etter første forsøk :blink:

Endret av Yohan
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skulle akkuratt skrive det samme da jeg fant denne tråden.

I alle nettlesere på alle pcer, akkuratt nå på en skole pc må jeg logge inn 2 ganger.

Etter første gang brukernavn og passord så logg inn så kommer man ingen veg, ny side men samme som før*. Log inn igjen på samme måte fungerer alltid.

 

 

*

Velkommen, gjest

Logg inn

Registrer

 

Siste 24 timer

Ubesvarte tråder osv

Endret av War
Lenke til kommentar

Tror nok det er slik ja at den 1. logg inn siden ikke er den samme som den som kommer hvis du taster feil første gang. Hvis man da lagrer feil kombinasjon av brukernavn/passord på logg inn side 1 men har lagret rett kombo på neste logg inn side så kan det vel bli slik at man må logge inn 2 ganger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg mener dette er et stort men ikke minst irriterende moment med dette forumet. Uansett hvilken nettleser jeg benytter (Opera, IE eller FF) så blir det to innlogginger hver gang. Tror feilen ligger i phpBB2-forum-koden for jeg mener å ha opplevd lignende problem på andre websider uten at jeg kommer på noe i farten..

Lenke til kommentar

Jeg hadde det sånn før på et annet forum, husker ikke hvordan jeg løste det.

 

Funker helt bra hos meg. Både Auto-Login funker som det skal, og hvis jeg logger av, holdt det å logge inn en gang.

 

Problemet må ligge hos dere tror jeg

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hver eneste gang jeg logger meg inn på disksjon.no, må jeg gjøre det to ganger. Når jeg har skrevet inn riktig br.navn ig passord en gang, kommer jeg bare til den samme sida, altså uinnlogga på diskusjon.no. Fler som har opplevd det samme?

 

Det er utrolig, ja for ikke å si grusomt, irreterende!

Endret av CS93
Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet når jeg bruker andre PC-er enn min bærbare. Jeg har derimot lagt merke til noe som kanskje kan være årsaken.

 

Når jeg trykker 'logg inn' med en gang jeg kommer inn på diskusjon.no kommer jeg inn på denne urlen: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...gin&CODE=00

 

Trykker jeg en gang til på logg inn kommer jeg derimot inn på denne urlen: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Login&CODE=00

 

Sidene er identiske, men kanskje feilen ligger her? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...