Gå til innhold

play.com? trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg lurte på om det var noen her som noen gang har brukt play.com. Fordi jeg har akkurat lagd en brukernavn og alt sammen. registrert meg som bruker, og gitt visakortet, men så sier de til meg at det er noe feil, med informasjonen.

jeg sjekket det om igjen, men det er ikke noe feil med det. noen som har opplevd det samme??

også får jeg ikke ringt dem. :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig mange her inne har nok et forhold til Play. Jeg har aldri hatt problemer med dem. Hva slags kort er det? Er du sikker på at du har skrevet utløpsdato riktig? EDIT: Sorry, det jeg mente var: Har du dobbelsjekket rekkefølge år/måned? Jeg har gjort den feilen en del ganger.

Endret av Isbilen
Skrevet

jeg bruker vanlig visa, men jeg la merke til at kortet ikke hadde noe start dato, som jeg skulle skrive opp. Men utløpsdatoen er riktig.

Skrevet

Jeg har aldri oppgitt noen startdato, men hos meg står det 01/2000. Kanskje du kan prøve å taste inn det. Kan jo også hende at siden bare har litt forbigående problemer.

Skrevet

alt skal være riktig, men får meldingen slik "Your account has been declined.

Please review your card details in the ‘Your Account’ menu"

og issue number skal man ikke skrive, siden vi bruker visa. sant?

Skrevet

jaja. det må jeg skrive for å lage kontoen. jeg lagde kontoen, og bestilte killzone. men dagen etter kommer meldingen. men all informasjon skulle være korrect. også vet jeg ikke hvordan jeg ringer dem, kjønner ikke nr.

Skrevet

Har akkurat det samme problemet og jeg har hatt det lenge uten forandring. Fikk bestilt i starten, men plutselig var informasjonen ugyldig. Det begynner å gå meg på nervene, men jeg er bare for giddalaus til å ringe, samt at jeg ikke er noe keen på å snakke i telefonen. Noe god info om hvordan man kan kontakte dem på mail er heller ikke å finne.

Men det er et alment problem at mange har problemer med å få bankkortet til å virke hos Play.com

Skrevet (endret)

If you have any difficulties please contact our Customer Service Team on

0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening

hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.

Hvis du finner ut noe, gi meg et hint :)

Endret av kakesjef
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...