Rescue me Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 så...blir det noe av dette her eller, er jo added til gruppen og greier... Tenkte å vente til vi har 10 påmeldte. Slik at vi spiller 10 år hver. Hadde vært supert . Må lage en egen tråd hvor alle skriver om hvordan de spilte og selfølgelig mange screenshots .
Rescue me Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 jeg er med, når starter vi? Når vi får 3 stk til som kan spille . Men synes egentlig vi bare kunne startet nå med en gang også joiner sikkert 3 stk til etterhvert. Kommer uansett til å ta minst 20 dager å bli ferdig fra vi starter.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Vi kan gjerne starte nå, men da vil jeg gjerne starte med min runde i påsken Er litt hektisk med skole og sånt nå og etter den
Rescue me Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Vel, vi må vel først finne ut hvilken nasjon vi skal spille som. Mitt tips er at alle som er med skriver hva de har lyst å spille som innen tirsdag klokken 18.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Kan vi ikke sette opp en poll med de 10 nasjonene som erstandard så er det bare å stemme? Når vi starter må vi ha en egent tråd til aar og bilder, også kan denne være diskusjon. Selv mener jeg at vi burde være en liten nasjon, kanskje Prussia, Holland eller Marathas.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 (endret) blir litt feil om alle på forumet skal stemme på hvilken faction vi skal spille. Alle som er påmeldt burde avgi !en! stemme i tråden. Jeg stemmer på united provinces. btw, magicgunnar. Har du fått E.TW til å virke? Endret 23. mars 2009 av Kron
qollies Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Selv stemmer jeg på maratha, virker som en fin utfordring. Hva vanskelighetsgrad skal vi spille på? Endret 23. mars 2009 av Fleskeklumpen
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 må vel være VH/VH. Det må jo være litt utfordrende.
magicgunnar Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 btw, magicgunnar. Har du fått E.TW til å virke? Nope, ikke på min egen maskin, jeg krysser fingerne for en fix i patchen som kanskje kommer i denne uken.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Har bestemt meg for også å stemme på Maratha og vi må så klart spille VH/VH.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 (endret) ok foreløpig stemmer er da 2 united provinces 2 maratha confederacy Endret 23. mars 2009 av Kron
TSP Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Det er vel best at vi får en avstemming på dette? Kan sette opp jeg Er forresten interessert i å være med, får sørge for å bruke tiden godt. I mellomtiden kan dere jo se hvordan det har gått tidligere; Sucessionspill AAR Lag 1 (Venice) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670070 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=882402 Endret 23. mars 2009 av TSP
Rescue me Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Det er vel best at vi får en avstemming på dette? Kan sette opp jeg Meningen er jo at kun de som skal være med å spille skal stemme. Ikke alle og enhver på forumet .
saladin89 Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 jeg stemmer for prussia, og ehm jeg er for medium på campaign og hard på tactical. Jeg bare hater tanken på at statsa til unitsene til fienden er bedre og at computern cheater og har mer penger enn meg.
qollies Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 og ehm jeg er for medium på campaign og hard på tactical. Jeg bare hater tanken på at statsa til unitsene til fienden er bedre og at computern cheater og har mer penger enn meg. Stemmer for at vi tar vh på tactical og hard på campaign og ikke vh på begge
qollies Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Burde vi ikke snart sette igang? Lag en avstemning slik som TSP viste til så vi er klare til å begynne snart, vi bør også finne ut rekkefølgen på dei som skal spille.Selv kan jeg tenke meg å spille i påskeferien, men kan jo ikke si at jeg kommer til å spille da da det er årene som avgjør det, noen er ferdige veldig fort, andre ikke. Så sett det opp! Ønsker forresten ikke å være med nå i begynnelsen med alle disse prøveksamene osv.
Rescue me Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Burde vi ikke snart sette igang? Lag en avstemning slik som TSP viste til så vi er klare til å begynne snart, vi bør også finne ut rekkefølgen på dei som skal spille.Selv kan jeg tenke meg å spille i påskeferien, men kan jo ikke si at jeg kommer til å spille da da det er årene som avgjør det, noen er ferdige veldig fort, andre ikke. Så sett det opp!Ønsker forresten ikke å være med nå i begynnelsen med alle disse prøveksamene osv. Som jeg sa tidligere er poll dumt da alle på forumet kan stemme på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå