Kimanic Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Det har seg sånn at når jeg går inn på en server, så pleier den å sitte fast akkurat når jeg kommer inn i gamen, slik at jeg ikke for spilt, den sitter fast hele tiden. Og får å komme ut av det så må jeg ta "Task Manager" og avslutte css, og da kommer det opp: hl2.exe is not responding. Og slik har det skjedd så mange ganger at jeg begynner å bli veldig irritert. Viss det er noen som har en løsning på dette, så vill jeg gjerne få vite løsningen Siter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ta en titt her! Siter Lenke til kommentar
Kimanic Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Takk for dit svar Ska gå å ta en titt der å se om jeg får fikset problemet, takk igjenn :!: Siter Lenke til kommentar
Kimanic Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk! Det funket faktisk Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.