Gå til innhold

Brad Pitts rollefigur i Se7en


Bamsemumsen

Anbefalte innlegg

Hei. Hvis du ikke har sett Seven, se bort. Ikke les videre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I filmen begår Brad Pitts rollefigur et drap i slutten da han innser hva som ligger i eska. Det jeg lurer på er hvilke konsekvenser denne handligen ville betydd hvis filmen hadde fortsatt. Ender Pitt opp i fengsel eller hva ville skjedd? Har en diskusjon med ei venninne som innbitt hevder at han ville havnet i fengsel. Jeg tror ikke det, men mangler terminologi for å underbygge min påstand. Noen med litt kunnskaper rundt rettslære som kan fortelle meg hva som ville blitt konsekvensene?

 

Endret av fredrik
La innlegg i spoilertags
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden folk tydeligvis ikke leser første posten så får jeg legge denne i spoiler.

 

 

Jeg respekterer valget hans. Er ganske sikker på jeg hadde gjort det samme selv i gitte situasjon. Tviler på han hadde havnet i fengsel. Er ikke uten grunn at Morgan Freeman sier at helikopteret skal forsvinne. Han vil ikke at de skal se hva han vet kommer til å skje, nemlig at Brad Pitt skyter Kevin Spacey når han ser hva som er i esken. Han hadde backet opp partneren sin og ser for meg at resten av politistyrken heller ikke hadde lagt store ressurser i å få fengslet en av sine egne for egentlig å ha gjort verden en tjeneste.

 

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Din tosk, hvorfor spoiler du hele slutten i en av tidenes beste thrillere?

 

Hmmmm.................

 

Mener det sto på toppen

 

Hei. Hvis du ikke har sett Seven, se bort. Ikke les videre.

 

Er jeg en idiot fordi du ikke kan lese? Tosk......

 

Men, skal legge det i spoiler jeg. Du er sikkert ikke den eneste som ikke kan lese der ute.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

SPOLIER ALERT! IKKE les hvis du ikke har sett filmen!

 

Det er jo et forsettlig drap og man kan vel nesten si at han handlet i affekt?

Psykopaten hadde jo tross alt halshugga dama til hans.

Men på en annen side, han vet hva han gjør (forsettlig drap) han kunne tenkt seg litt om. Men igjen han psycho fyr'n drepte dama, soo :roll:

 

Lenke til kommentar
Tråden bruker da slettes ikke å hoppe til siste innlegget (med mindre man bruker real time oppdateringen på hovedsiden). Og man bør også være litt forsiktig når man beveger seg inn i en tråd hvor den handler spesifikt om en film eller en hovedrolle i en film. Kommer fort spoilere da.

 

Hvis man trykker på denne --> newpost.gif <-- så kommer du til siste innlegg og da er det godt mulig at du kommer til et innlegg uten spoiler alert ;)

 

Trådstarter du burde kanskje legge til i trådtittelen at det er spoilers her...

 

Natrich

Lenke til kommentar
Tråden bruker da slettes ikke å hoppe til siste innlegget (med mindre man bruker real time oppdateringen på hovedsiden). Og man bør også være litt forsiktig når man beveger seg inn i en tråd hvor den handler spesifikt om en film eller en hovedrolle i en film. Kommer fort spoilere da.

 

Hvis man trykker på denne --> newpost.gif <-- så kommer du til siste innlegg og da er det godt mulig at du kommer til et innlegg uten spoiler alert ;)

 

Trådstarter du burde kanskje legge til i trådtittelen at det er spoilers her...

 

Natrich

 

Ja, hvis man har vært inne i tråden før. Har man ikke vært inne i tråden før kommer man vel til førsteposten. Mulig jeg tar feil her, men tror nå det er sånn. :p

 

Men nå ble det vel mye OT her...

Lenke til kommentar

My client have gone trough some though days!

Case dismissed.

 

Legge det fram på en overbevisende måte?

Man har ikke akkurat beviser så man får bare si det som det er og kanskje få en psykolog til å undersøke Pitt, han kan sikkert fastslå at han handlet under psykisk press -> handlet i afekt.

 

Natrich

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...