Gå til innhold

Vidvinkel objektiv til Canon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger brukt på foto.no nå til 5000, tror jeg. Har selv kjøpt dette objektivet brukt, og jeg er veldig fornøyd med det. Kvaliteten er god og bildekvaliteten er god, i alle fall etter mitt skjønn. Jeg har ikke prøvd andre vidvinkelobjektiver, men har også hørt at Sigma 10-20 er bra. Finnes også en ny Tamron 10-24, men vet ikke hvordan kvaliteten er kontra de to andre.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg nylig en tokina 12-24, noe jeg ikke angrer ett sekund på. Valget fallt på denne etter at jeg fikk låne en sigma 10-20, tokina 12-24 ot tamrons nye 10-24. Etter å ha prøvd alle i ca 2 dager sto valget mellom tamron og tokina.

 

når det gjelder kvaliteten syntes jeg tokinaen var bedre en både sigma og tamron, og tokinaen var byggd mer solid en det både tamronen og sigmaen var. Så for meg var det et lett valg ;)

 

chrissn

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...