Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

fikk tilsendt feil vare


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestillte meg liten bilstereo hos bilradiospes.no fikk tilsendt feil varer, fikk blandt annet 6" når jeg skulle ha 5,25" så jeg sendte dei diskant høytalerene tilbake, så etter ei lita stund fant jeg ut (sjøl) at jeg hadde også fått tilsendt feil sub. fikk en dobbelt så dyr sub som det jeg egentli skulle ha.

Hvis dei finner ut dette, har dei rett til å kreve tilbake det elemente?

ps. har brukt det. (så ikke det før etterpå)

følgte ikke med pakkseddel på varene heller.

Endret av henrik_f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor stor prisforskjell er det snakk om? Det er neppe så mange bedrifter som gidder å gå gjennom masse postleveranser osv, for å bytte produkt, med mindre det er snakk om enorm prisforskjell, spesielt ikke når du har brukt varen. Du kan jo alltids si at du ikke la merke til at du hadde fått tilsendt feil produkt, og at du av den grunn har tatt det i bruk.

Lenke til kommentar

det er snakk om 1000 kr så tviler på dei gidder, jeg så det faktisk ikke før etter jeg hadde tatt den ibruk fordi jeg stolte på dei at de va riktig og monterte det. var først på kvelden etterpå jeg så det fordi elemente så ikke ut, som det på bilde så jeg gikk for å se det jeg hadde for å se merke da va det et anna til 1000 kr mer. fikk tilsendt 2 set til med høytalere, som var feil, men det merket jeg ganske fort fordi dei passet ikke i bilen det var 6,5" istede for 5,25", men jeg tenkte bare dei hadde tatt feil av dei siden dei har et pakketilbud med den pakken sub,forsterker og 6,5". + jeg har ikke så mye peiling på bilstereo og merke hadde jeg aldri husket uansett så om jeg hadde sett på pakken haddde det ikke slått meg at jeg hadde fått feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...