Gå til innhold

Skal velge webside hosting service, trenger hjelp til å velge!


Damp

Anbefalte innlegg

Etter misnøye fra one.com og deres tilbud har jeg bestemt meg for å si opp kontoen der innenfor deres 15 dagers angrerettsgaranti. Er ute utter et alternativ til under $10 i mnd.

 

Har nå funnet frem til disse alternativene:

 

www.bluehost.com

www.fatcow.com

www.webhostingpad.com

 

Noen som har noen erfaring med disse? Ser veldig greit ut med cPanel hvor du har god oversikt.

Endret av Farmatyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.hostmonster.com/

 

Desidert beste hosten jeg har vært borti. Alltid svar fra support innen ca. 5 minutter, veldig mange scripts som følger med (forum/e-handel osv.), ubegrenset lagringsplass (uten noen restriksjoner som f.eks. one.com har) osv.

 

De har selvsagt alle de vanlige restriksjonene til alle som tilbyr "ubegrensete" pakker:

 

# Unlimited Hosting Space. HostMonster.Com does not set arbitrary limits on the amount of disk space a Subscriber can use for the Subscriber's website, nor does HostMonster.Com charge additional fees based on an increased amount of storage used, provided the Subscriber's use of storage complies with these Terms. Please note, however, that the HostMonster.Com service is designed to host websites . HostMonster.Com does NOT provide unlimited space for online storage, backups, or archiving of electronic files, documents, log files, etc., and any such prohibited use of the Services will result in the termination of Subscriber's account, with or without notice.

# Unlimited File Transfer. HostMonster.Com does not set arbitrary limits on the amount of visitor traffic a web site can receive or on the amount of content a Subscriber can upload to his/her/its website in a given month, nor does HostMonster.Com charge additional fees based on increased use of bandwidth, as long as the Subscriber's use of the Services complies with these Terms. In most cases, a Subscriber's web site will be able to support as much traffic as the Subscriber can legitimately acquire. However, HostMonster.Com reserves the right to limit processor time, bandwidth, or processes in cases where it is necessary to prevent negatively impacting other Subscribers.

 

Så helt ubegrenset er det ikke. Men så lenge filer etc er en del av hjemmesidene dine, så skal det gå bra.

De to delene jeg har uthevet er akkurat de to delene som gjør slik at de når de selv finner det hensiktsmessig, (når du begynner å bruke litt for mye plass eller litt for mye båndbredde (CPU/RAM) så kan de stenge ned siden din uten å si i fra, og du har ikke krav på å få pengene tilbake siden du har brutt TOS.

Lenke til kommentar

Med slike priser burde det jo være mulig å få brukt en norsk host også da. Bruker selv Domeneshop en del, og de tar 20,- pr mnd for den minste pakka (40,- dersom man trenger å kjøre PHP, SQL osv). De har restriksjoner på antall forespørsler på database og sånn på 10 stk pr sek, tror jeg det er, men slike restriksjoner har vel de fleste i den prisklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...